Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, September 27, 2009

Betegeskedem

Nem nagyon irtam mostansag, aminek legfobb oka, hogy nem voltam, vagyok tul jol. Ket hetig kohogtem, fajt a torkom stb... Otthon maradtam munkabol vagy ket napot. Lassacskan elmult. Aztan ket hete elkezdett fajni a derekam. Melegito parnat raktam ra, meleg furdott vettem, fajdalom csillapitot szedtem de egyszeruen nem akart elmulni. Igy mult csutortokon elmentem a dokihoz. Kiderult hogy ket gerinc csigolya kozti valami el van mozdulva es az faj. Harom fele eros gyogyszert irt fel es fizikoterapiat.

A gyogyszereket mar szedem par napja es el kell mondjam nagyon sok mellekhatasa van. Teljesen bekabit... szombaton majdnem egesz nap aludtam, ha meg nem, akkor pedig szedelegtem. Vasarnap mar valamivel jobb volt, lehet hozzaszokott a szervezetem. A fizikoterapiat csutortokon kezdem.

4 comments:

  1. Láttam, hogy eltűntél, se levél, se posztok.

    Hát gyógyulj meg! Tényleg cefetül tud fájni a gerinc, meg hát "lebénul" az ember. Ha meg még be is kábulsz... Gyulának jót tett a fizikoterápia évekre, legyen úgy, hogy segít neked is.

    Jobbulást!
    (és ha nem szeded be ezt a sok erős gyógyszert?)

    ReplyDelete
  2. mostmar kevesbe kabulok be, inkabb csak az elejen volt igy. mostmar kezd a szervezetem hozzaszokni a gyogyszerekhez es elviselhetobb.

    orsi

    ReplyDelete
  3. A végén még rászoksz :).
    A fotók árából te is kapsz? Mármint amiket kiválasztottak. Kezdődik a karrier :).

    ReplyDelete
  4. igen en kapom a nagyobb reszet a vetelarnak, de sajnos meg abbol lejon az ado...

    ReplyDelete