Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Friday, November 18, 2011

Szulinapom

Tegnap, November 18-an volt a szulinapom. Sajnos dolgoztam egesz nap es egesz faraszto napnak bizonyult. Igy este nem is mentunk mar el vacsorazni etterembe ahogy eredetileg terveztuk, hanem attettuk mara.


Viszont kaptam nagyon szep ajandekot Rob-tol, egy Coach taskat, finom Italian Creme dios tortat, az anyukajatol egy Spa giftcard-ot es anyutol egy szep karkotot ami meg a postan csucsul (ugyan ma elmentem erte de a posta zarva volt... csak munkanapokon van nyitva akkor is 8-5.30 kozott... epp amikor en is dolgozom. Szoval erdekes lesz... )







Anyutol ezt a nagyon szep karkotot kaptam...



Nagy meglepi volt, hogy az ajtonk elott lebegett ket lufi egy udvozlokartyaval a lakoepuletunk neveben... Ilyet sem lattam meg.






Ezuton koszonom az emailen, sms-ben, es Facebook-on kuldott szulinapi jokivansagokat.


9 comments:

  1. Ez a torta nagyon jól néz ki. Nyamm. :D

    Itt is boldogot! :D

    ReplyDelete
  2. Nagyon boldog születésnapot! És gratulálok a fotós oldaladhoz is, szuper!:)

    ReplyDelete
  3. juuj nagyon elkéstem vele, de nagyon boldogat kivánok Neked! Szép dolgokat kaptál!

    ReplyDelete
  4. Erről a posztról lemaradtam! Nagyon sok boldog szülinapot neked utólag is. A tesómnak is pont aznap van. :-))

    ReplyDelete
  5. szia Christine: koszonom a koszontest. melyik evben szuletett a tesod? meg sosem talalkoztam olyan emberrel ugyanis aki pont azon evben es napon szuletett volna mint en. szoval kivancsi vagyok :-)

    ReplyDelete