Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Thursday, September 27, 2012

Manhattan helikopterbol nezve

Egy szuper kis linket kaptam emailben amellyel a latogato felulrol nezve tekintheti meg Manhattan-t. Olyasmi mint amit egy helikopterbol latnal. Nagyon erdekes.  A jobb oldalon levo oszlopban vannak a kulonfele teruletei Manhattan-nek amelyre kattintva pillanatok alatt odaugorhatsz nezelodni. Nekem nagyon tetszett ez link hisz ott eltem 7 evig. Fel is fedeztem az egyik toronyhazat amiben ket evig laktunk :-)

Az alabbi kepeket onnan vagtam ki.... Az elso es utolso kep aljan kozepen lathato az ENSZ epulete, elotte az East River. Szemkozt az ENSZ epuletevel, a folyo tul oldalan lathato negy toronyhaz. A bal oldali (nyillal jelolt) az amiben mi laktunk.

(katt a kepre es nagyobb meretben megnyilik)




Egyebkent a link aljan van tobb kep amire kattintva tovabbi varosok panorama fotoi jonnek fel.

KATT IDE  a link-ert.



Jo kalandozast!


No comments:

Post a Comment