Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, August 15, 2009

Montauk bicikli tura

Mivel az ido szepnek igerkezett mult szombatra bicikli turat terveztunk be. Uticelunk Montauk varosa volt. Itt mar jartunk korabban kocsival, es nagyon megtetszett a kornyek, gondoltuk jo lenne biciklivel is kiprobalni a helyet. Ez Long Island legkeletibb csucske.

Szombat reggel a 7.45-os vonattal indultunk + ket biciklivel. A vonat ut kb harom oras volt, 11-re oda is ertunk. Szep napos ido es alacsony paratartalom fogadott. Vettunk reggelit utravalonak es azt terveztuk, hogy majd az ocean parton eszunk. En, mint fo"okos megneztem a google map-en, hogy az Old Montauk Highway majd pont ott megy el a part mellett.... Tekerunk, tekerunk, minden szuper. Raterunk az elobb emlitett regen hasznalatos foutra, ami szinte autoktol mentes, zolddel ovezett aszfalt ut, madarcsicserges, jo levego .... tekerunk, tekerunk.... egyszer csak veget er az ut.... hoppa! Az aszfalt elfogyott... Rob mondja, hogy o nem megy tovabb, en erre: "jajj, ne legy mar ilyen nyuszi, szepen atvagunk arra meg arra aztan mar ott is vagyunk ahol lennunk kell". Elore tekerek, hogy megnezzem milyen az ut... de 10 masodperc mulva sartenger valtja fel az utat es be kell latnom, hogy vissza kell fordulnunk az elagazasig. Az ut szelen meg megreggeliztunk azert, mert akkorra mar eleg ehesek voltunk.

Visszaerve az elagazashoz, ratertunk az uj utra, ami ugyan nem a parton visz vegig a Vilagitotoronyhoz, de legalabb jarhato betonut. A toronyhoz erve ezuttal nem mentunk oda be, hisz legutobb mar voltunk benne. Inkabb lesetaltunk a partra, ami nagyon erdekes volt. Kisebb nagyobb sziklak boritjak a partot, amelyek teteje lapos es siman lehet rajtuk kozlekedni. Nagyon szep koveket is talaltunk. Az intenziv hullamzas szepen lesimitja azokat laposra es kerekdedre. Hoztunk is haza kisebbeket, amit betettunk az akvariumba. Ja, hogy az akvariumunkrol meg nem is irtam? Na majd a kovetkezo post-ban bepotolom.

A parton aztan sikerult jol megsulnunk! En persze ujjatlan felsoben mentem igy a vallam mar kezdett megegni, igy jonak lattam venni egy polot. Ez utolag nagyon hasznosnak bizonyult mivel a visszauton (az allomasra) igencsak megegtem volna. Rob-ot nevettem, hogy amikor itthon levette a napszemuveget, akkor csupa feher volt a szeme korul es a halantekanal egy csikban, mint valami mosomedve, vagy pandamaci :-)))

Miutan visszabicikliztunk a varosba, beultunk egy pizzara. Ekkor mar jo faradtak voltunk am az egesz napos biciklizestol es a tuzo naptol. A fenekunk is sajgott mar a bicikli ulestol. Meg utolso eronkkel betekertunk az allomasra, de ekkor meg kb 1 ora volt hatra a vonat indulasaig. Leultunk a peronra ugy vartunk a vonatra. Itt a vonat!!! Orulunk mint majom a farkanak .... de az orom nem tartott ket pernel tovabb. Az ellenor kijelentette hogy mi azokkal a biciklikkel nem szallhatunk fel arra a vonatra, csak a kovetkezore ami 7.35kor indul. Na bumm! Konyorogtunk hogy engedjenek mar fel, aztan fenyegetoztunk, de semmi nem hasznalt. Az a helyzet, hogy direkt megkerdeztuk az ellenort reggel a vonaton hogy az 5.35-osre felszallhatunk e biciklivel. O azt mondta minden tovabbi nelkul. Szoval eleg nagy volt a meglepesunk, amikor megsem engedtek felszallni. Ekkor mar nagyon nagyon faradtak voltunk es meg ket orat kellett varnunk a vonatra. Az ut pedig meg harom ora onnan. Elterultunk a peronon es ugy vartuk a vonatot. Az egesz napos bringazastol izadtak es koszosak is voltunk, szoval semmi porcikank nem kivanta mar a hosszu visszautat. Azert valahogy kibirtuk.

Vegul csak hazaertunk valahogy ... annyira hullak voltunk, hogy nem kellett ringatni ahhoz, hogy elaludjunk. Meg masnap is zombi modjara mozogtunk es napkozben is lepihentunk, hogy regeneralodjunk. Persze en meg elmentem kedvenc masszazs helyemre egy kis dogonyozesre is.... hmmm de jo is az.

Azert szep es jo volt minden, csak kar hogy a vonat ilyen hulyen van megoldva.