Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Monday, January 18, 2010

Avatar

Tegnap ket baratnom unszolasara vegre megneztem az Avatar cimu filmet a moziban. Nem vagyok egy sci-fi rajongo ezert is nem terveztem megnezni a filmet. Be kell vallanom vegul nem bantam meg, hogy elmentem. Nagyon szepen vannak a jelenetek megcsinalva es igazi orom a szemnek. Hihetetlen a szinvilag es a 3D csak meg jobba teszi. Itt lehet megnezni a trailer-t de sajnos nem 3D-ben. A legjobb az amikor a lany bemutatja az erdot ahol elnek. Az elovilag valami csodalatos.



A mozi utan Nikivel es Marcsival beultunk egy etterembe.... ahol Nikit nem neztek 21 evesnek (az a korhatar szeszesital fogyasztasnal). Ezen jot derultunk hisz o is elmult mar 30 :-)

Ja es a Martini amit a lanyok isznak (lent) 15 dollarba kerult fejenkent.... mint utolag kiderult!! Meg jo hogy en epp fogyozom igy nem ittam alkoholt....




3 comments:

  1. Szeretném megkérdezni, hogy az Avatarnál a 16 éves korhatárt hogyan értelmezzem? Mi van benne olyan, amitől korhatáros? (Nem tudom, hogy Danit el merjem-e engedni rá).

    Jó, hogy jelentkeztél :)

    ReplyDelete
  2. szerintem azert van a 16-os hatar mert amikor haboruzik egymassal a ket fel akkor olik egymast de nem olyan veszes. nyugodtan endedd el Danit ra. nagyon jo film.

    orsi

    ReplyDelete
  3. Megnéztük! Megint akarom... (de már 3D-ben kéne!)
    Asszem be kell érnem annyival, amennyit láttam, de nagyon tetszett a film. Még Mátét is elengedem rá, ha tesómék mennek holnap.

    ReplyDelete