Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Wednesday, January 6, 2010

Munkahelyi buli

Tegnap volt a munkahelyi ‘karacsonyi’ bulink. Ez mindig januar elejen van, hisz igy olcsobb… A Bowlmor nevu helyet bereltek ki nekunk, voltunk kb 150-en. Ez egy bowling terem de mi nem azon az emeleten voltunk, hanem a felette levo Carnival emeleten, ahol belteri bucsunak van berendezve a hely.



Volt ingyen inni es ennivalo valamint ‘jatekjegyek’ amiket a kulonbozo bucsuban szokasos jatekokhoz tudtunk felhasznalni. Volt vagy nyolc kulonfele jatek ahol nyerhettunk pluss allatokat. En eleinte csak nezelodtem, de vegul belelendultem en is a jatekba.



Olyannyira, hogy harom nagy es egy kis allatot is nyertem!! Aranyosak a kutyusok, es valoszinu majd a korhaz gyerekbetegeinek adomanyozom, hisz nalunk nem fernek el sajnos.

2 comments:

  1. Ez tényleg búcsú :D! Céllövöldéstől!

    (kb. harmincéves koromig azt hittem, hogy a búcsú a bazár, aztán egy katolikus apáca felvilágosított, hogy mi is valójában. De nekem maradt a vásár és körhinta...)

    ReplyDelete
  2. igen, volt ott cellovolde, dart, karika dobalas, meg minden egyeb ... nagyon jol szorakoztunk :-)

    majd kuldom a tobbi kepet

    ReplyDelete