Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, June 26, 2011

Washington DC vs. Houston

Az utobbi ket honapban nagyon felgyorsultak am az esemenyek. Majus elejen megkaptam a hivatalos ajanlatot papiron a houston-i oldalrol. Tobb penz mint amit most keresek plusz bonusz, sajat iroda ablakkal mert Amerikaban az nagy szo am! :-)) Houston-ban nem csak kutatassal es oltas eloallitasaval foglalkozunk majd, hanem egy uj egyetemet is alapitunk: School of Tropical Medicine. Ami az elso lenne Amerikaban!

Kozben persze a washington-i munkahelyemen sem ultek am tetlenul a professzorok es a dekan. Felvaltva jelentek meg az asztalomnal, hogy ok azt szeretnek ha maradnek. Mondtam, ha azt akarjak, hogy gondolkozzam rajta, akkor egy marasztalo ajanlatot szivesen megtekintek. Igy egy honap azzal telt, hogy a dekannal egyutt kiotlottunk egy eloleptetest es fizuemelest nekem (amennyiben maradok). Ezt az ajanlatot kaptam vegre meg mult het szerdan, es abban egyeztunk meg, hogy ho vegeig eldontom megyek e vagy maradok. Az ajanlat tobb penzt takart mint amit Houston-bol kaptam.

Mindekozben Rob-nak is utban volt egy ajanlat Houston-bol, amit nagysokara penteken kapott meg! A vilag legnagyobb epitesz cegerol van szo (www.gensler.com). Project Architect-nek vennek fel. Fizetes nem tul jo a mostanihoz kepest, de van juniusban egy teljesitmenyaranyos bonusz es egy ev vegen (ez utobbi inkabb a ceg teljesitmenyetol fugg). A ceg nagy hangsulyt fektet a munkavallalok fejlesztesere es fizetik a kulonfele regisztracios es vizsgadijakat (pl. LEED, AIA).

Miutan penteken megtudtam, hogy Rob nem kapna annyi fizetest Houston-ban mint remeltem, bementem a fonokomhoz (ahhoz, aki megy Houston-ba) es mondtam, neki milyen jo ajanlatot kaptam a dekantol es hogy ha mennenk Houston-ba Rob fizetese kevesebb lenne mint most. Persze a hatso szandekom az volt, hogy megilyedjen, hogy nem akarok menni .... be is jott a szamitasom. Nem telt bele ket perc es a fonokom azt mondta, hogy ha megyek veluk akkor megemeli a houston-i fizetesem arra a szintre amit itt ajanlott a dekan!!! Mondtam neki hetfon megadom a vegso valaszt.... ez lesz holnap.

Hetvegen osztottunk, szoroztunk es ugy dontottunk ... KOLTOZUNK HOUSTON-BA!

Mindket ajanlat jo es epp ezert volt nehez a dontes.

DC-ben maradas elonye:
- nekem eloreleptetes
- fizuemeles
- jobb varos
- jobb idojaras

DC-ben maradas hatranya:
- munkahelyemen kaosz egy jo darabig
- Rob-nak a munkahelye nem tul jo a fejlodeset illetoen
- dragabb a megelhetes

Houston-i koltozes elonye:
- nekem elorelepes
- fizuemeles
- szuper munkahely (vilag legnagyobb medical center-e)
- Rob-nak nivos munkahely, fejlodesi lehetoseg
- megelhetes olcsobb
- szebb es nagyobb lakas
- sporolasi lehetoseg

Houston-i koltozes hatranya:
- szubtropusi eghajlat (meleg, paras)
- kisebb nagyobb arviz, hurrikan elofordul
- a varos nem szep

Ujabb szavazasi lehetoseg ... ha van kedved jatszani :-)

Fentiek figyelembevetelevel, te mit valasztanal a helyunkben?
Houston
Washington DC
Nem tudnek donteni
  
pollcode.com free polls

3 comments:

  1. Houston-nak rosszabb az eghajlata, mint Washingtonnak?

    Szerintem vagjatok bele!

    ReplyDelete
  2. hajaj rosszabb bizony :-( mondjuk nem telen, hanem nyaron. vegulis nezhetjuk ugy is hogy DC-ben telen nem jo lakni, houston-ban meg nyaron. teny hogy nem kell majd kolteni holapatra :-)))

    ReplyDelete
  3. Örülök, hogy sikerrel zárult legalább a döntési szakasz! Elég lesz oda lecuccolnotok... de kívánom, hogy verhessetek gyökeret és ne vigyen el a tornádó! Biztos ott is van szép terület, természet, stb, nem?
    Sok sikert!

    ui.: tök jó, hogy így versengtek érted :)))

    ReplyDelete