Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Friday, April 20, 2012

Disney World, Orlando Fl - Animal Kingdom Lodge

Masodik nap 5-ig a konferencian voltam majd vacsora foglalasom volt az Animal Kingdom Lodge-ban levo Jiko nevu etteremben. Gozom sem volt hogy jutok el oda igy taxi-val mentem. Egy oraval a foglalas elott erkeztem igy volt idom szetnezni a kornyeken. Ez a lodge vagy hivjuk eppen hotelnak az egyszeruseg kedveert az Animal Kindom nevu parknal talalhato. Teljesen ledobbentem amikor meglattam. Kivul-belul tiszta afrikai stilusu.


A hatso resze pedig egy szafarira nyilik!!! A szobak erkelye/ablaka struccra, zsirafra stb nez! Fantasztikus szerintem....







Talaltam par szep kis viragot is mielott bementem az etterembe vacsorazni...




A vacsorat mint fentebb irtam a JIKO nevu eleg draga etteremben koltottem el (de hat ha fizeti a ceg az etkezesem akkor miert fogjam vissza magam nem igaz? :-). Valami halat ettem, finom volt, de azert egyedul nem volt tul elvezetes ott lenni... Vacsora utan atsetaltam a hoteltol 5 percre levo Kidani Village nevu helyre. Itt terveztem par jobb naplementes kepet kesziteni, de oszinten szolva nem volt tul szep a naplemente... azert igy is csinaltam parat (tobbi a kodak albumban).





Naplemente vegefele kezdett az 'vadvilag' is elobujni... ket nyuszi es egy  Great White Egret-et is lattam...


Miutan lement a nap megkezdtem a ketoras utamat vissza a hotelemhez....


Vegul ket busz es ket oraval kesobb meg is erkeztem .... hosszu nap volt!

Szerintem ha Rob-bal egyszer elmegyunk Disney World-be akkor valoszinu itt a szafaris helyen szallunk majd meg. Az Animal Kindom egy kopesre van (mellette) es ott tobb napot is el lehet tolteni mindenfelevel. ITT olvashattok arrol hogy ebben a parkban milyen programok es latnivalok vannak.

Osszes Disney Wold foto a KODAKGALLERY-n megtekintheto.

2 comments:

  1. Valoban az. Alig hittem a szememnek! Es a szobak sem semmik a Lodge honlapjat nezegetve.

    ReplyDelete