Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Friday, April 27, 2012

Disney World, Orlando Florida - Downtown Disney

Harmadik nap a konferencia utan Downtown Disney fele vettem az iranyt. Ez a resze Disney-nek harom reszbol all: Marketplace, Pleasure Island, West Side.

Terkep Downtown Disney-rol

 source: wdwinfo.com


Marketplace: itt talalhato tobb olyan uzlet ahol Disney-s dolgokat lehet vasarolni orrverzesig. A Pantry nevu uzletben mindenfele izu teat es sot illetve fuszert lehet kapni. Vettem harom pici tasak fuszert grillezeshez, aminek Rob nagyon orult.

De van itt egy szuper LEGO bolt is ahol a mindenfele megvasarolhato legokon kivul lehet latni hatalmas figurakat is csupa LEGO-bol!



Meg ugyancsak a Marketplace kornyeken talalhato a Ghirardelli csokigyar cukraszdaja ahol kulonfele fagyikehely csodakat lehet kapni. Termeszetesen nem birtam ellenallni en sem igy az alabbi Rocky Road nevu kelyet valasztottam. Persze meg a felet sem birtam megenni.... sajnaltam nagyon. Volt benne vanilia fagyi, cookies and cream fagyi, mogyoro darabok, csokikrem, tejszinhab, cseresznye illetve Ghirardelli csoki cikkek. 5000 kaloria biztos volt!


Pleasure Island: itt is sok vasarlasi lehetoseg van plusz ettermek tomkelege. Egyik erdekes etterem a T-Rex. Ahogy az mar a nevebol adodik (es az alabbi kepen is lathato) dinokkal teli a hely. Gyerekeseknek kotelezo!!



Lehet itt holegballonozni is egyhelyben persze, 400 lab magasban, 18 dollar, 6 percert.




West side: Downtown Disney ezen reszen tovabbi ettermek talalhatoak, valamint egy hatalamas mozi es a Cirque du Soleil.

Felderito utam kozben egy fickora lettem figyelmes aki egy szal gitarral a kezeben egesz jol zenelt. Miutan hazajottem rakerestem a nevere es akkor derult ki szamomra hogy az America's Got Talent nevu show-ban szerepelt ket alkalommal is. Az alabbi videot en keszitettem rola:



Wolfgang Puck ettermeben vacsoraztam finom Sea Bass halat nyammmmmm!



Vacsora utan ismet eljott az ideje annak hogy elinduljak a hotelomhoz. Ezuttal azonban ratalaltam egy kisebb hajoallomasra ahonnan ment hajo a Sagamore Hotelhoz. Szuper gondoltam talan ezuttal siman megy majd minden. Mig vartam a hajora fotozgattam.



Aztan jott a hajo, 5 perc alatt at is ert a tuloldalra. Gondoltam ez tul konnyu volt (korabbi tapasztalataimra epitve).... ilyen konnyen nem erhetek haza.... Igy is volt. Amikor kitett a tuloldalon a tok sotetben nem tudtam hol vagyok. Mint irtam egy korabbi bejegyzesben a hotel epuletei szet voltak szorva egy nagy teruleten, szoval meg nappal sem volt konnyu tajekozodni, nem meg ejszaka. Szoval volt egy kis riadalom de aztan nagy nehezen megtalaltam a szallasom. (egy buszsofor megszant, felvett es elvitt oda pedig nem is ment volna egyebkent arra.... hat nem rendes?)

Ez a hotel azon resze ahol en voltam... (Sagamore Hotel)


A hotelszoba egy resze... + Mickey egernek hajtogatott torolkozo az agyon  :-)



Masnap meg volt egy nap konferencia de mar utana nem mentem sehova csak a repterre. Otthon Rob mar nagyon vart.... nagy meglepetesemre kaptam viragot es csokit!!! Lehet gyakrabban kellene konferenciara jarnom :-)



Post az Epcot Park-rol.

Post az Animal Kingdom Lodge-rol.


 Osszes kep a KODAKGALLERY-n megtalalhato.


2 comments:

  1. Szeretem ezeket a kényelmes szobákat...

    A fagyi meg csodás.

    ReplyDelete
  2. Hat igen, jol elfertem a szobaban egymagam :-) meg egy kisebb konyha mikroval es persze egy furdoszoba is volt benne.

    A fagyi meg szep volt, jo volt, de ugy legyozott engem hogy szegyen. Alig latszodott hogy ettem belole es mar tele voltam!

    ReplyDelete