Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Friday, July 6, 2012

Arviz

Na nem kell megijedni kozel sincs arviz itt most, hanem azt szeretnem szemleltetni hogy mit eredmenyez 20 perc eso errefele. Az alabbi videot hazafele keszitettem ma delutan. Mindosszesen 20 percig esett (szakadt) az eso es az alabbi utszakaszon annyi viz osszegyult hogy egy pillanatra a kocsi elvesztette a talajt a kereke alol. Nem vicc! Azert is hallani hogy megijedek...  Foleg azert mert a szembejovo savban meg jottek a kocsik es nem akartam hogy kozejuk sodrodjak. Ja es hogy miert videozok ilyen korulmenyek kozott? Mar nem esett ekkor az eso es amikor hozzakezdtem akkor meg nem tudtam hogy az egesz utat elontotte a viz. Szoval en csak a ket oldalon levo vizet akartam megmutatni aztan tobb lett belole...

Oszinten szolva rossz arra gondolni hogy mi lesz itt hurrikan idejen...

Ime:




update: ma reggel kaptam egy emailt a http://www.weathernationtv.com/ -tol, hogy hasznalhatnak e a videomat. kar hogy nem vizszintesen videoztam de a kormanyt is tartani kellett valahogy.

2 comments: