Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Thursday, July 5, 2012

Photoshoot

Mult hetvegen egy kolleganomhoz (orvos) mentem un. photoshoot-ra, ahol a csaladjat fotoztam. Jo ket orat voltam ott es mint lathato a keprol jo sokan vannak.... szoval nem volt az a fegyelmezett fotozas...  A legnagyobb kihivast az jelentette hogy mind a hatan egyszerre nezzenek a kameraba, beleertve egy hat honapost es egy ket evest..... ajajajaj  ... de vegul csak sikerult par normalis kepet keszitenem roluk :-)







Persze tobb kep is keszult ide csak parat tettem fel. Kozben kaptam felkerest ket masik fotozasra is...

5 comments:

  1. AZTÁN MAJD ÁTNYERGELSZ :)
    A FENÉBE A SOK UNALMAS PÉNZÜGYI DOLOGGAL, EZ IZGIBB!

    ReplyDelete
  2. jaja ... :-) jo lenne. majd meglatjuk.

    ReplyDelete
  3. Szuper képek! :)

    Egyik után a másik, harmadik ... Hajráááááááá!! :D

    ReplyDelete
  4. koszi Hella. nem nyomulok ezzel egyelore a munka talal meg. aztan majd meglatjuk.

    ReplyDelete
  5. Volt egy ilyen sejtésem. :D

    Ha még nyomulnál is, még a végén híres lennél és súlyos irigyitiszben kezdenék szenvedni. :D

    ReplyDelete