Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Friday, December 5, 2014

CT elmeny - mert igy is lehet!

Ma reggel hasi CT vizsgalatra kellett mennem. Volt mar ebben egyszer reszem kb harom eve es oszinten szolva eleg rossz tapasztalatom volt. Szoval sok jora nem szamitottam: eleve klausztrofobias a szitu, hideg van, reszkettem a hidegtol meg az idegtol is, nem szolnak hozzad sokat csak a minimumot, gozod sincs mi hogy van, meddig tart, mi tortenik.

Megerkeztem a szuper modern uj epuletbe. Az eloterben ez fogadott:


Minden patyolat tiszta es modern....


A varoterem szepen dekoralva, a szemelyzet kedves es segitokesz.


Na de a lenyeg hogy ramkerul a sor, bevisznek az oltozobe, ideadjak a korhazi - hatul nyilo - otthonkat. Mondja  noverke hogy plusz meg itt van egy kontos hogy ne fazzak es egy zoknit ha van nalam nyugodtan vegyek fel. Fel voltam keszulve igy volt nalam egy par jo meleg zokni! Ezutan a cuccaimat be kellett zarni egy kis tarolo szekrenybe es atvezettek egy masik helyre ahol egy liter vizet meg kellett innom. Na de a lenyeg hogy ahogy leultem inni a vizet kerdeztek hogy kerek e ELOMELEGITETT TAKAROT!!!  Persze hogy kertem! Olyan jo volt...  Aztan amikor eljott az ido hogy befekudjek a CT-be akkor jott a radiologus ficko ertem. Maga a vizsgalo szoba csucs szuper volt. Befekudtem az gepbe, betakart a meleg takaroval, es a terdem ala emelo parnat tett hogy kenyelmesebb legyen! Fejem felett a plafonon szepen megvilagitott viragos uveglap volt lathato.

Sajnos nem vittem magammal a telefont pedig olyan jo lett volna par kepet csinalni bent is. Azert a mosdorol meg sikerult egyet lonom kesobb :-) Csak azert mutatom azt meg hogy lassatok az is milyen szep tiszta.



 Szoval lenyeg hogy szuperul felszerelt es professzionalis emberekkel volt ma dolgom. Lefogadom hogy jon majd egy email is amiben minositenem kell a szolgaltatast es az embereket. Hat igy megy ez itt kerem szepen.






1 comment: