Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, December 16, 2014

Unnepi fotozas megallas nelkul....

November es december minden hetvegeje a fotozasrol szol, plusz ekszerek keszitese, marketing es eladasa. Gondolhatjatok, hogy mar jo faradt vagyok igy karacson fele. Komolyan nem tudom mikor volt utoljara egy szabad hetvegem. Talan valamikor november elejen.

Na de nem akarok panaszkodni, hisz elvezem a fotozast es ekszerezest, csak jobb lenne ha az ev soran jobban eloszlana a munka es nem surusodne ennyire be az ev vegen. De tudom ez csak alom es ez sosem fog valtozni.

Itt van par kep mutatoba. A heten editalom a ket mult hetvege elotti fotozas kepeit. Aztan jovo heten a mult hetvege kepeit. Egy hettel el vagyok sajnos csuszva amiatt hogy Halaadaskor elutaztunk Rob szuleihez Alabamaba.




 





Jott egy email hetvegen hogy kellene egy fotozas meg, de oszinten szolva azt irtam vissza nekik hogy mar csak januarban megoldhato. Nem akarok a karacsonyfa alatt is editalni. Kimerulok teljesen. A karacsonyi ajandekokat sem adtam meg fel haza, es a Rob ajandekat is meg tegnap rendeltem meg. Nem jo ez igy, szeretek tobb idot es energiat szentelni az ajandekok kivalasztasara.

Persze igazabol nem is az a baj hogy sok a fotozasi melo hanem hogy a fotozason es az uvegekszereken kivul van egy foallasom ami miatt csak estenkent es hetvegen tudok az elobbiekkel foglalkozni....


No comments:

Post a Comment