Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, July 11, 2015

Fotos kiallitasok

Ott hagytam abba hogy egy januari fotos kiallitasra keszulodtem. Nagyon izgi volt am. Sok latogato volt es az este nagyon jol sikerult. Nyolc fotombol ha jol emlekszem negyet adtam el. Voltunk nyolcan kiallitok es en adtam el a legtobbet :-)

Ezt a csokrot es lapot a kollegaktol kaptam a kiallitas elotti napon, sok sikert kivanva:



 Bal oldalon a falon a nyolc fekete keretes kepem.



A kepek alatt van harom uveg fali dekoraciom is...


Szobrasz 'kollegaval' :-)







Legnagyobb tamogatommal! A hazanak folso emeleten csak az en kepeim vannak a falon :-)



 Itt vagyok a tobbi kiallitoval (es szerverzokkel) a kiallitas utan....

 Szoval nagyon jol sikerult a kiallitas. Olyannyira hogy egy hetre re megint elhivtak. Ide mar vittem par uveg targyamat is....





Nem sokat pihentem januar-februarban az biztos. De ugy a jo! Ami a lenyeg hogy egy no (mint kiderult a houston-i Martha Stewart) felfigyelt a kepeimre....  Megrendelt negyet! Szoval gyorsan eloszedtem par kepet meg a tarsolyombol es editaltam roham tempoban...



Egy nagyobb houston-i projecthez kellettek a kepek. A Citycenter nevu irodaepulet/bevasarlokozpont negyedben az egyik irodaepuletbe kellettek a kepek. Nagyon izgi volt am. Eloszor a houston-i ceg embereinek kellett 'eladni' a kepeket, aztan miutan azok rabolintottak, jott az amszterdami fonokok jovahagyasa. Egy honapon belul megvolt mindketto.

 Es ime par kep ahogy az epuletben ki vannak teve a kepeim!



Jo lenne meg tobb ilyenfajta megbizas de nagyon nehez az ilyen munkakat 'megtalalni'....

No comments:

Post a Comment