Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, July 14, 2015

Konyv es kiallitas tervek

Nagy faba vagtam a fejszet! Fotos konyvet tervezek kiadni jovo tavasszal. A tema fotozasanak most kezdtem hozza. Veteranokkal lesz kapcsolatos a konyv. Kiallitas is lesz termeszetesen :-)

Csinaltam egy koltsegvetest es meg ugy sem olcso ha magam adom ki a konyvet mert jo minosegu lapok kellenek a konyvbe, hisz fotokkal lesz tele leginkabb.

Ebbol a celbol hoztam letre egy 'go-fund-me' oldalt. Itt aki szeretne hozzajarulni a konyv es kiallitas koltsegeinek fedezesehez az az alabbi linken megteheti:




Sok munka lesz ezzel de megeri nagyon!

Elore is koszonom ha tudsz aldozni par dollart. 

Tovabba nagyon halas lennek ha megosztanatok a linket a Facebook-on is!



1 comment:

  1. A nevem Darci Lyne. Életem nagyon boldog napja annak a segítségnek köszönhetően, amelyet Dr. .nosakhare adott nekem, hogy segítsen az ex-férjem felépítésében a szeretet és varázslat varázslatával. 6 éve házas voltam, és annyira szörnyű volt, mert a férjem tényleg csalott és válást keresett, de amikor találkoztam Dr..nosakhare e-maillel az interneten arról, hogy miként segített sok embernek visszakapni és segíteni rögzítse a kapcsolatot, és boldoggá tegye az embereket. Elmagyaráztam a helyzetem, majd kérdeztem a segítségét, de a legnagyobb meglepetésemre azt mondta, hogy segít nekem az ügyemben, és hogy most ünnepelek, mert a férjem teljesen megváltozott jobbra. Mindig az én oldalamon akar lenni, és jelenlétem nélkül semmit sem tud tenni. Nagyon élvezem a házasságomat, milyen nagy ünnep. Folytatom a bizonyságomat az interneten, mert Dr..nosakhare igazi varázsló. KELL SEGÍTSÉG? KAPCSOLATBA LÉPNI
      -E-mail- blackmagicsolutions95@gmail.com
    felveheti őt a Whats-app alkalmazással is: +2349083639501
    Ő az egyetlen válasz a problémájára, és boldoggá teszi a kapcsolatot. És tökéletes a kapcsolatokban is.
    azt akarja, hogy az ex vissza?
    Szeretne egy szerelmi varázslatot egy új szerető számára?
    Gyerekek nélküli problémamegoldás?
    Pénzügyi problémamegoldás?
    Gyenge erekció és gyors magömlés?
    megoldás a betegségekre és a test betegségeire
    Minden típusú problémamegoldás az asztrológiával?
    Válás probléma megoldása?

    ReplyDelete