Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, May 17, 2009

9th avenue food festival 2009

Minden evben megrendezesre kerult a 9-es avenue nemzetkozi etel fesztival New York-ban. Itt kepviseli magat mindenfele nemzet a sajat jellegzetes etelevel. Pl. Columbia, Franciaorszag, Thai, Lengyelorszag, Brazilia, Gorogorszag, Olasz, Amerika stb...


Tavaly is voltunk es iden is kimentunk ra. Nagyon finomakat lehet ott enni. Rob mindig eszik egy olasz kolbaszos szendvicset, en nutellas-epres palacsintat es grillezett kukoricat.







Iden ujdonsagkent kiprobaltam a Mozzarepas-t, ami ket kor alaku sult kukoricakasa lepenybol all ami kozott mozzarella sajt van es ez igy van megsutve forro lapon. Nagyon finom volt.




Par kep meg a fesztivalrol:










2 comments:

  1. Pina Power, haha, nem tudtam megállni, hahaha

    nagyon jó lehetett!

    ReplyDelete
  2. tudtam hogy valaki ki fogja szurni!! azutan vettem eszre csak hogy feltoltottem :-)

    Orsi

    ReplyDelete