Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Thursday, November 19, 2009

Fejlemenyek...

Van egy picike elorelepes allas ugyben. Na semmi konkretum, csak mar legalabb latom, hogy miert nem sikerult leellenorizniuk a diplomamat.

A ceg ahova jelenteztem megbizott egy hattervizsgalo ceget, amely felvette az otthoni egyetemmel a kapcsolatot. Kertek, hogy az egyetem email-ben adjon valaszt. A holgy elkuldte az email-t, de itt Amerikaban azt nem kaptak meg. A holgy pedig nem kapott semmilyen visszajelzest, hogy az email nem ment volna at. Egy ido utan a ceg felhivta ot telefonon es kerte faxolja at a papirost. A fax sem ment at...

Mindekozben en leragtam mind a tiz kormomet haromszor, illetve probaltam az egyetem MBA osztalyaval kideriteni, hogy kivel is beszelhet az amcsi ceg. Tegnap felhivtam a hr-es holgyet, hogy megadjam neki a jo kontakt szemelyeket....

Ma reggel, teljesen varatlanul kaptam egy emailt attol a holgytol akivel a hatterkutato ceg van kapcsolatban es mondta hogy nem tudja a faxot atkuldeni. Kertem, hogy kuldje at emiail-ben a HR-esnek. Na remelem, most mar zar a kor vegre es kiderul ki kapja az allast. Ugyanis tegnap azt is megtudtam, hogy meg nem dontottek. Bar ki tudja igaz e ez.

A heten mar nem varok valaszt, de jovoheten sem nagyon, hisz itt Halaadas napja miatt rovid lesz a het.

Koszonom a folyamatos erdeklodeseteket. Amint van valami megirom.

No comments:

Post a Comment