Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, November 10, 2009

Mozgalmas hetvege

Pentek delelott gyorsan kitakaritottam a lakast, vettem egy-ket dolgot a boltban es vartam a telefonhivast Rob anyukajaektol, hogy mikor induljak elejuk Manhattan-be. Nekem kellett navigalnom a Lincoln Tunnel-tol hazaig a kocsiban.


Rob dolgozott penteken en igy voltam veluk delutan 5 oraig, amikor bementunk Manhattan-be metroval vacsorazni. A Lombardi’s Pizzeria-ba mentunk (errol a helyrol irtam mar korabban is) valamint desszertnek tejberizs kifozdebe mentunk az etteremtol nem messze. A Rice to Riches nevu helyen mindenfele izu tejberizs kaphato es ontetet is lehet ra kulon kerni. En sajttorta izu tejberizst ettem karamellas ontettel … hmmmm jo is volt nagyon!


Szombaton koran indultunk Montauk-ba kocsival. A Montauk Point-nal levo vilagitotornyot mutattuk meg nekik. Az ido szep napos volt, bar kicsit fujt a szel. Lementunk a torony toveben levo partra is szep koveket nezegetni.










Long Island ezen resze a hatalmas hazakrol hires ahol a milliomosok tengetik eletuket. Kocsikaztunk kicsit a kornyeken es nagyobbnal nagyobb hazakat lattunk… Ki tudja epp kie volt, sok hires embernek van ott haza. Az ut egy iranyba kb 3.5 oras. Miutan hazaertunk en sutottem fincsi bacon-be csomagolt csirkemellet sajtszosszal, gombaval, brokkolival es rizzsel. Mindenkinek nagyon izlett.



Vasarnap ismet koran keltunk. Jegyunk volt a Szabadsag szoborhoz. Manhattan deli csucskebol hajo vitt a Szabadsag szigetre, ahol a szobor van. Kisorakoztuk magunkat a rengeteg biztonsagi ellenorzes miatt de vegulis sikerult felmenni a szoborba.












Ket videot is csinaltam a szoborbol Manhattan-re nezve:










A Szabadsag szobor utan a Central Parkban setalgattunk es elveztuk a viszonylag meleg, napos idot.






Ezutan elmentunk az F.A.O. Schwartz jatek es edessegboltba, ahol Sandiek vettek par dolgot az unokanak. Este a lakashoz kozel levo Favela nevu brazil etterembe mentunk vacsorazni Sandie szulinapja alkalmabol. Este meg ettunk egy finom fagyit es hetfon kora reggel indultak vissza Ohio-ba.

Jol elfaradt mindenki… johetne egy hetvege gyorsan, hogy kipihenjuk a vendegeskedest :-)

No comments:

Post a Comment