Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, January 9, 2011

Elhagytam az iPhone-t...

Szoval a Great Falls-tol nem szabadultunk olyan konnyen mint gondoltuk volna... Par percre ra hogy elindultunk a parkolobol hazafele keresni kezdtem a mobilomat. Persze rogton nyilvanvalova valt, hogy nincs nalam es azonnal tudtam hol hagytam.... AZ AUTO TETEJEN!!!

Gyorsan megalltunk, de sajnos nem volt mar ott, lerepult korabban valahol. Visszamentunk a parkoloba, hogy eloszor ott nezzunk korul. Bejartam a helyet keresztul-kasul de nem talaltam sehol. Bementem az Informacios irodaba, hatha valaki megtalalta es leadta. Semmi. Megadtam Rob szamat, hogy hivjanak ha esetleg valaki leadna. Hivtuk a telefont, de senki nem vette fel, csak az uzenetrogzitom beszelt. Na annak annyi! Vadi uj iPhone4-ert az eBay-en tobb szaz dollart is megadnak. Valaki tuti jot keres rajta.

Mondtam Rob-nak hogy en elindulok gyalog a kivezeto uton (erdos resz) o menjen kocsival es majd varjon meg. Mentem az ut menten remelve, hogy meglatom a telefont az ut menten. Erdo leven az ut mentet vastag avar fedte igy nem volt egyszeru meglatni barmit is. Ketsavos keskeny utrol leven szo, a kocsik nem orultek nekem, de en nem adtam fel. Csak mentem es mentem. Aztan Rob jott ertem, hogy szalljak be mert nem lesz meg a telefon. Beultem, de mondtam neki lassan vezessen mert akarom nezni az ut szelet. Kis ido utan meglattam a sotet rozsaszin telefontartot. Micsoda megkonnyebbules!!!! Gyorsan kiszalltam a kocsibol ... a telefon viszont nem volt a tokban. Keresni kezdtuk ott a kozelebbi kornyeken de nem talaltuk. Az avar is vastag volt persze. Ekkor fajo szivvel de be kellett latni hogy valaki megtalalta es elvitte, a tokot pedig ledobta rola hisz 'olyan lanyos' volt.

Indultunk haza, termeszetesen en mar bogtem... Rob meg oktatott jo szokasahoz hiven. Na koszi, pont arra volt epp szuksegem ott es akkor. Mondtam neki, hogy nem veszek uj telefont. Mar az autopalyan voltunk mikor leneztem a kezemben levo tokra. Jobban szemugyre veve egy nagy utes helyet veltem felfedezni az egyik sarkan. Ez szoget utott a fejemben, es arra gondoltam mi van ha megsem lopta el senki a telefont hanem amikor leesett az auto tetejerol a becsapodaskor az kirepult a tokbol es messzebb landolt mint gondoltuk. Teljesen ugy ereztem, hogy a telefonnak ott kell lennie valahol azon a kornyeken ahol a tokra ratalaltunk. Addig erveltem mig Rob ismet visszafordult.

A helyszinre erkezven intenziv keresesbe kezdtunk. Felturtuk az egesz kornyeket, sot meg az ut masik oldalat is! Volt olyan autos aki megallt es megkerdezte nincs e valami baj. Ujabb fel oras kereses utan (labszar kozepeig ero avar total felturva) ugy ereztem nincs olyan hely ahol nem neztem volna. Beljebb mentem az erdobe egy tisztabb (nem felturt helyre) hogy bevarjam Rob-ot aki az ut masik oldalarol jott epp vissza. Mondtuk, hogy ugy tunik megiscsak az elso verzio volt a helyes es valaki mar reg uton van hazafele a mobilommal. Epp indultunk volna vissza a kocsihoz feladvan a keresest, amikor Rob lenez ket lepessel elenk a foldre es megszolal teljesen nyugodtan mintha a legtermeszetesebb dolgot kozolne: "Ott a telefonod!" Nem hiszitek, de becsapodas utan kb negy metert repult befele az erdobe a telefon... es nem tort ossze. Azt hittem ott helyben elajulok. Tudtam en hogy ott van az valahol, de sosem gondoltam volna hogy olyan messzire tud repulni.

Vegul harmadszorra ismet elindultunk hazafele de immaron a telefonnal egyutt...


Itt egy kep a tett szinhelyerol (nagyban feljon ha rakkantitotok). A bal oldali savban jottunk. Az ut menten a kep jobb oldalan bejeloltem kis fekete teglalappal ahol a tok volt, es a kep bal oldalan (az also harmad tetejen) a masik fekete teglalap jelzi hogy hova repult a telefon.



Na jo sokat irtam, de talan igy erzekelheto milyen torturan mentem at...

9 comments:

  1. A körmöm rágtam végig az izgalomtól... csak azért tudtam a jó véget, mert tegnap este arról a készülékről írtál nekem :).
    Hát, sajnálnám dupla-tripla-százszorosan is! Egyrészt az ember személyes dolgai, adatai, levelei, magánügyei illetéktelenek kezébe kerülnek. Másrészt anyagi veszteség, harmadrészt bosszúság, századrészt meg azért csak egy iPhone!
    Hú, én tegnap kezembe kaptam egyet a Vodafone boltban, és a fiammal együtt elalélva bámultuk és nyomkodtuk... (sóhaj).
    Örülök, hogy meglett! Volt rá vagy 4-5% esélyed ;)

    ReplyDelete
  2. igen, nem sok eselyem volt ra! ugy orulok hogy meglett vegul.

    ReplyDelete
  3. Wow, gratulalok, szerencses kaland lett a vegen.
    En tuti feladtam volna mar ot perc utan a keresest es megprobaltam volna a homeowners insurance-el kifizetettni.

    ReplyDelete
  4. Gyuri: nem is tudom hogy a homeowners insurance-unkben ez benne van e.... de jo otlet.

    Sheila G: valoban. nagy szerencse es persze kitartas is kellett a sikerhez!

    ReplyDelete
  5. Örülök hogy csak meglett a phone. :):) Én is felkutattam volna az egész erdöt szerintem.....
    Mellesleg tök jó a képed az erdöröl bár tudom hogy nem a müvésziesség volt a cél. :):):)

    ReplyDelete
  6. Niki: valoban nem volt celom a muvesziesseg csak meg akartam orokiteni a helyet ahol az eset tortent. tudtam hogy beirom a blogba es egy keppel akartam illusztralni hogy milyen kornyekrol volt pontosan szo.

    ReplyDelete
  7. Gratulalok a kitartasodhoz :)

    (Egy volt kollegam Pragabol indult Budapestre kocsival es valahol Pozsony kornyeken jutott eszebe, hogy a laptopjat+ telefon 3 het kemeny munkajaval egyutt feltette a kocsi tetejere.)

    ReplyDelete
  8. ribizlifozelek: na az sem semmi.... en ugy orultem amikor megtalaltam a telefont!!

    ReplyDelete