Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, January 4, 2011

Tolvaj banda

Es meg mindig karacsony elotti esemenyrol irok.....

Karacsony heteben illetektelenek valahogy hozzajutottak a bankkartyam szamahoz es termeszetesen kifosztottak a bankszamlamat. Szerencsere (vagy sajnos?) tul sok penz nem volt rajta de igy is rosszul erintett hisz epp eleg lett volna fizetesig ...

Munkahelyemen voltam epp amikor csorgott a mobilom. Egy csalast monitorozo ceg hivott hogy en koltekezem e fejetlenul az egyik hipermarketben vagy csalok aldozata lettem? Mondtam en ugyan nem koltekezem hisz a munkahelyemen vagyok. Na bumm! Letiltatni a kartyat azonnal hisz a terhelesek folyamatosan jottek a szamlara. Ez igy karacsony elott nagyon nem hianyzott de szerencsere nem epp egy friss fizetessel teli szamlat hekkeltek meg a tolvajok.

Azota kaptam uj bankkartyat es a penzt is visszaadta a bankom, igaz egyelore csak feltetelesen mert epp nyomoznak az ugyben.

3 comments:

  1. Ez duuuurvaaa! Mi a tipped? Hogy csinálták?

    ReplyDelete
  2. szerintunk valamelyik etteremben lophattak el a szamot hisz az az egyetlen hely amikor elviszik toled a kartyat fizeteskor. egyebkent mindig elottem huzzak le.

    ReplyDelete
  3. Akkor akár biztos is lehetsz benne. Mutatták egy filmben, hogy ilyenkor áthúzzák egy készüléken, ami másolatot készít az adatokról (ezért sose add ki, vagy figyeld, hogy húzzák le), aztán szabad a pálya.
    Én még nem találkoztam ilyen módszerrel, de a film szerint gyakori, főleg éttermekben... vagyis biztos lehetsz a dologban.

    :((((((

    ReplyDelete