Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, March 13, 2011

Hogyan parkoljunk...

Ezt nezzetek mire akadtam a neten anelkul hogy kerestem volna.... A www.msn.com a kezdo internet oldal a szamitogepunkon es az elso oldalon a friss hirek valtogatjak egymast slideshow formajaban.

Az egyik hir az volt, hogyan parkoljunk mint egy pro. A videoban szereplo auto az en Mini Cooper cabriom! Na nem az enyem, hanem olyan mint az enyem, szine a kereke a lenyithato teteje mind olyan mint az enyem. Az egyetlen kulonbseg az hogy a ket oldalso tukor hatulja az enyemen narancssarga.

Amikor csak a kimerevitett kepet lattam a videorol azt hittem engem filmeztek le vagy ilyesmi, de ezt gyorsan elvetettem, hisz en nem igazan tudok parkolni meg :-)

Szoval jojjon a video az en pici autom foszereplesevel ...

Check out this great MSN video: How to Parallel Park

ui 1: azon gondolkodom lecserelem a minit egy Honda Civic-re....... mit gondoltok a Civic-rol?

ui 2: hetfon delig dolgozom aztan repulok Houston, Texas-ba.... majd jovok :-)

12 comments:

  1. Szerintem elobb nezz korul Texasban, milyenek ott az autok, utana ha szeretnel masikat, valassz valamit. Hely lesz parkolni :)

    ReplyDelete
  2. attol tartok hogy ha ott akarom lecsereleni a minit akkor nem lesz nagy kereslet ra ...

    ReplyDelete
  3. Szia. Új vagyok a blogodon. Nagyon tudom ajánlani a Hondát. Egy megbízható, strapabíró autó, tudsz bele pakolni is, jó nem egy 8 tagú családnak kivitelezték, de ügyes járgány. Az pedig szerintem mindent elmond, hogy japán tervezés. Akárcsak a németek, tudnak autót gyártani.
    Másik. A videó sajnos eléggé hibás, annyira primitíven mutatja be a parkolást, hogy már az elején rosszul oktat. Álló helyzetben nem tekerünk kormányt, mert annyit kopik a gumi, mintha mennél vele 10 mérföldet. Aztán van egy momentum, hogy balra tekeri és jobbra teszi be a kocsi fenekét. Bármennyire is szeretné, ez soha nem valósulna meg hátrafelé menetben.
    Gratulálok a blodoghoz, érdekes és olvasmányos!
    Üdv: laselle from Cleveland

    ReplyDelete
  4. szia Laselle.... orulok hogy tetszik a blog es hogy talalsz erdekes beirasokat. latom te is irsz blogot, elmentettem bookmarks-ba majd beleolvasok ha visszajottem Texas-bol.

    koszi a velemenyt a Hondaval kapcsolatosan. nagyon hajlok ra hogy eladjam a minit.... ja es mit tanacsolsz parkolast illetoen? foleg egy pici minivel valo parkolas eseten erdekelne. aprilis kozepen kell vizsgaznom ugyanis!!!!! koszi

    ReplyDelete
  5. Kulonben ha nem kifejezetten autoval szeretnel atvagni a fel orszagon, akkor lehet erdemesebb Texasban venni masik autot. Igaz, hogy egyszeru atszallitatni, de kerdes, megeri-e a veszodseget...

    ReplyDelete
  6. Tanácsokat sajnos nem nagyon tudok mondani parkolás terén. Legalábbis szakmait egyáltalán nem, engem is tanítottak egyszer. A lényeg, hogy eljön egy pont, amikor úgy vezeted az autót, hogy csukott szemmel érzed minden pontját, ez a legfontosabb rész, utána már minden sokkal könnyebben megy. Nekem könnyebb egy parkolás olyan autóval, aminek nincsen orra, pl. bármilyen mini van, vagy kisebb autók. A videón jól mutatja be, csak van egy-két momentum, amelyet felcseréltek, valószínű, rossz a vágás. Nyugodtan menj ki nagyobb parkolókba, aztán lessél. Meg itt nem gond, ha elsőre nem jön össze, nem otthon vagyunk. Itt megvárják, hogy berakd az autódat, legalábbis a legtöbb esetben. Csak ügyesen!

    ReplyDelete
  7. nekem ez jobban tetszik:http://www.bing.com/videos/watch/video/sneaky-parallel-parking-job/1jr32vxkr?q=Parallel%20Park&rel=MSN

    es miert akarod lecserelni a minidet? tudod, nekem a subaru elott civic-em volt
    zs

    ReplyDelete
  8. hivtak a honda dealership-tol... szombaton megint elmegyek test drive-ra... megegyszer kiprobalom a civic-et de ezuttal a ketajtosat is. az sportosabb kinezetu es jobban tetszik.kerdes mennyire latok ki belole. ami egy kezdo vezetonek letkerdes.

    Zsuzsi: nem tudtam hogy civic-ed volt. le akarom a minit cserelne mert nem latok ki belole. az hogy cabrio a kocsi sajnos minimalis ablakot enged csak igy nekem nem elonyos. felek savot valtani stb... ezert cserelnem le.

    ReplyDelete
  9. most varok a repteri fuvarra itt Houston-ban... este mar DC-ben leszek. Hetvegen beirom a houston-i elmenyeimet :-)

    ReplyDelete
  10. Van egy 21 éves eladó Chevy Luminám. Na annak akkora panorámája van, hogy abból kilátsz:))))

    ReplyDelete
  11. Na a Gabriella a feleségem accountja volt.

    ReplyDelete
  12. laselle: nagyon csabito az ajanlatod de inkabb nem :-))))

    ReplyDelete