Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, March 20, 2011

HONDA Civic 2011

Szombaton lecsereltem a kis narancssarga Mini Cooper Convertible (Cabrio) automat mert egyszeruen nem birtam hozzaszokni.



Negy pontban lehet osszefoglalni miert nem szerettem vezetni a mini-t:

  1. A gaz es fekpedalok nagyon gyorsan reagaltak igy epp hogy csak meg kellett erinteni oket. Ha nem igy tortent, akkor erezted a kisebb-nagyobb 'ugrast'...
  2. A kormanyt izombol kellett tekerni (eleg sportos kis kocsi volt)
  3. Minden kisebb-nagyobb suppedest es domborulatot megereztel az uton, teljesen olyan volt benne ulni mint egy Trabant-ban. Nem viccelek!! Sokszor Trabant-nak hivtam emiatt
  4. A lenyithato anyagteto miatt az ablakok szama es merete redukalodott pici lyukakra raadasul a teto fekete volt igy olyan erzesem volt mintha egy fekete kapucnis felsoben vezetnek es amikor savot valtok vagy megyek fel az autopalyara akkor nem lattam, hogy van e valaki mellettem/mogottem (mivel az ablakot kellett eloszor megtalalnom, de mire megtalaltam es kineztem rajta hogy jon e valaki mellettem, addigra mar a kormanyt is forditottam picit es kozelitettem a masik savhoz)...
Tudom ezek egy gyakorlott vezetonek nem igazan okoznak gondot, de mivel en meg csak most tanulok vezetni a fenti problemak igencsak elvettek a kedvem a vezetestol. Raadasul a vizsga mar mindjart itt van es ha egyaltalan nem vezetek, akkor hogy varhatom el hogy majd a vizsga napjan megszall a csoda es atmegyek? Egyebkent Rob igazat ad abban, hogy valoban nem kezdo vezetonek valo a mini cooper convertible.

Visszaterve a szombathoz... mar elozo hetvegen kiprobaltam a Honda Civic-et egy korre de akkor meg csak erlelodott bennem a kocsicsere gondolata... Hetkozben mar allandoan erre gondoltam es ugy dontottunk meg egyszer kiprobalom milyen a kocsit vezetni. Ezuttal mar jobban odafigyeltem es nagyon tetszett (mondjuk az nem segitett hogy az autokereskedo is ott ult a kocsiban, de hat ez a szabaly... most eloszor vezettem ugy hogy Rob-on kivul mas is ott volt).

A probakor utan jott az alkudozas az irodaban.... Rob ezalatt vegig csendben volt hisz ez az EN teruletem! Eleg sokaig tartott, de vegul megegyeztunk az arban. Ezutan jott az ugy lepapirozasa. Reggel 11:15 oratol delutan 3:15-ig tartott az akcio!!

Vegul nagy izgalommal inditottam be az uj autot es vezettem hazaig. Ott csinaltam gyorsan par kepet, amiket alabb meg is nezhettek.























18 merfold volt benne amikor atvettem!! Rob VW-je nincs meg egy eves es most lepett tul a 20,000 merfoldon vele...



Annyira izgatott voltam am hogy meg szombat este akartam vezetni, igy elmentunk Annapolisba ami kb fel orara van tolunk. Rob nem akart hinni a fulenek amikor mondtam, hogy vezetni akarok... ilyen eddig meg egyszer sem fordult elo.... :-)



2 comments:

  1. Tök jó!!! Örülök, hogy örülsz az új szerzeménynek. :) Jó, élvezetes vezetést!

    Akkor lényegében vadi új? Vagy hogy lehet, hogy 18 mérföld van csak benne?

    ReplyDelete
  2. koszi!
    igen vadi uj (igaz ma reggel mar jegeso verte szegenyket). meg uj auto illata van :-)

    ReplyDelete