Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, May 3, 2011

Koltozes Pentagon City-be

Mult penteken szabin voltam. Mostam. Dobozoltam. Egesz nap. Becsomagoltam az egesz lakast!! Mire Rob hazajott munkabol mar ez fogadta (az osszes kep mobillal keszult):


Persze a derekam majd leszakadt es 9-kor mar mentem is aludni. Masnap delelott meg befejeztuk a dobozolast, szetszedtuk az agyat, asztalt es delutan ketto utan jottek a koltoztetok. Szepen elterveztem, hogy kb 1.5 ora amig felpakolnak mindent a teherautora, 45 - 60 perc vezetes az uj helyre, majd 1.5 ora lepakolas a teherautorol be az uj lakasba. Ez max. 4 ora osszesen, de inkabb remeltem hogy 3.5 alatt vegeznek, hisz oraszamba megy a dolog...

A ket srac rendes volt meg minden de mire 'becsomagoltak' minden butort es megpakoltak az autot, tobb mint ket ora eltelt! Pedig higgyetek el nincs sok cuccunk.



Aztan meg egy ora eltelt az utazassal a ket lakas kozott. Miutan megerkeztunk az uj helyre a konyhaszekrenyen egy kis udvozlo ajandek fogadott. Volt benne mini gyertya, kezkrem, teafilter, keksz, m&m's, popcorn, plusz egy bevasarlo szatyor a haz logojaval. Kedves meglepi volt a management cegtol:



Mire a koltoztetok behordtak az osszes cuccunkat este 7 ora is elmult. Igy vegul is 5 ora alatt sikerult koltoznunk. Nem orultem neki, de hulla faradtak voltunk es ugysem tudtunk volna mit tenni.

Igy neztunk ki epp bekoltozes utan:




Rob osszerakta az agyat aztan ledoltunk a nappaliba epp ahol epp talaltunk helyet. Bailey is :-) Sajgott minden porcikank.



Levonszoltuk magunkat a kozeli Subway-be enni valamit vacsira aztan elmentunk aludni kb 8.30-kor...

Vasarnap reggel visszamentunk a regi lakashoz, hogy elhozzuk mindket kocsit. Ez csakis ugy johetett letre ha az egyik kocsit Rob a masikat en vezetem. Ehhez persze tudni kell hogy meg csak felteteles jogsim van, azt is csak par hete kaptam. Raadasul eddig meg nem is vezettem egyedul (Rob nelkul) csak a kozeli boltokhoz...

Szoval felkerekedtunk a kb 40 perces utra. Rob elol en mogotte. Persze nem csak kis mellek utcakban valo vezetesrol volt am szo hanem autopalya, feluljaro, es varosi vezetes, tehat minden. Izgultam nagyon. Ketszer kozenk furakodott kocsi de azert sikerult kovetnem vegig es szerencsesen megerkeztunk. Ekkor Rob visszaindult hogy kitakaritsa a regi lakast en pedig elkezdtem kicsomagolni az ujat. Egy ujabb remesen faraszto napnak neztunk elebe. Nem reszletezem, de gondolhatjatok, hogy kipurcantunk. Rob delutan 5 korul ert haza agyonra takaritotta magat en pedig itthon uritettem ki a tucatnyi nagy dobozt es probaltam helyet talalni mindennek.

Este arra gondoltunk hogy lemegyunk enni valamit (ures volt a huto) de jartanyi eronk nem volt. Rendeltunk kinait vacsorara aztan mentunk aludni. Hajnali 4 orakor Bailey-nek volt egy asztmas rohama amivel felkoltott.... ranezek a telefonomra, hogy hany ora van erre latom Marcsi baratnom New York-bol irt egy sms-t, hogy nezzem a CNN-t mert valami nagy bejelentes lesz a Feher Hazbol nemzeti biztonsagot illetoen.... Persze ez az SMS meg este 10 utan erkezett. Rakerestem a CNN-re es akkor tudtam meg hogy Osama Bin Laden-t megtalaltak es vegeztek vele. Szoval ataludtuk a nagy hirt rendesen....

Hetfon en mar dolgoztam, Rob pedig pakolt tovabb, rendezkedett, valamint varta a kabelest hogy bekosse a tv-t es az internetet. Azt mar csak mellekesen jegyzem meg, hogy a kabelesnek sikerult atvagnia azt a kis vekony vizvezetket ami a vizet szallitja a hutohoz.... Spriccelt az ebedlo kornyeken a viz, ugy kellett Rob-nak lefognia amig a kabeles lerohant az epulet karbantartohoz segitsegert, hogy zarjak el a vizet.....

Na mindegy, lenyeg a lenyeg, hogy szep nagy az uj lakas es nagyon jo helyen van. A munkahelyemre valo kozlekedes tokeletes!!!!!


17 comments:

  1. Gratulalunk!

    Egy koltozes mindig ilyen, tovabb tart es nehezebb, mint varjuk.

    Jol nez ki az uj lakas.

    ReplyDelete
  2. Érezzétek jól magatokat az új helyen!

    ReplyDelete
  3. Már vártam a bejegyzést :))). Örülök, hogy végül minden oké lett, képzeld csak ezt el nagycsaládosan! A kevés cucc is milyen sok ilyenkor, mikor ki-bepakolni kell mindet. Remélem előkerülnek a dolgaitok, kipihenitek magatokat - aztán ősszel Houston?

    ReplyDelete
  4. koszi a gratulaciokat. meg mindig faj a derekam de remelem lassan csak elmulik. hetvegen majd csinositjuk picit a lakast, aztan majd rakok fel kepeket.

    Houston? haaat, majd meglatjuk. egyelore meg varom az irasbeli ajanlatot. talan egy het mulva jon is. akkor majd kiderul hogy dontunk. mindekozben itt az egyetemen a professzorok azert lobbiznak hogy maradjak :-) ez nekem csak jo mert felnyomja az 'arfolyamomat' hahaha

    ReplyDelete
  5. Én is gratulálok.
    Mikor mi költöztünk, velünk a költöztetők főnöke közölte, hogy tudnak gyorsan pakolni és lassan pakolni. :) Mindegy, a lényeg, hogy vége a költözésnek.
    e

    ReplyDelete
  6. Teljesen véletlen nincsenek még meg az üres és esetleg felesleges dobozok? Szívesen átvenném mindet. :)

    ReplyDelete
  7. Zsi: te is Pentagon City-ben vagy? A dobozok nagy rrsze mar nincs meg. Van kb 6-7. Szolj ha erdekel. Hova koltozol?

    Orsi

    ReplyDelete
  8. Nem, mi Rockville-ben lakunk, és (sajnos) hazaköltözünk Mo-ra. Ha a nagyobb dobozokból van 6-7, akkor azokért szívesen elmennék. A kommenteknél megkaptad az e-mail címem?
    Köszi.
    e

    ReplyDelete
  9. van 4 nagy es 4 kozepes.

    meretek:

    nagy: 24"x18"x18"
    kozepes: 18"x18"x16"

    megeri eljonni erte Rockville-bol?

    ReplyDelete
  10. bocsi rosszul irtam. negy nagy es ketto kozepes.

    ReplyDelete
  11. zsi: nem lattam semmilyen email cimet. milyen kommenteknel? ugy tudom csak az egyes beirasok alatt lehet kommentelni... vagy nem?

    ReplyDelete
  12. Hát, lehet, hogy 4 nagyért tényleg nem érdemes bemenni, de azért köszönöm. Kár, hogy nem jutott előbb eszembe.
    e-mail:
    Én nem blogolok, úgyhogy nem tudom, de egy ismerősöm, aki viszont blogol, látja a kommentelők e-mail címét, de azok nem jelennek meg publikusan. Biztosan szolgáltatótól is függ... Ő a freeblog.hu-n van.
    engem a moving.rockvillekukacgmail.com -on tudsz elérni.
    ui: Nagyon jók a képeid és a blogod is. :)
    e

    ReplyDelete
  13. Jó pihenést és sok boldogságot az új lakáshoz!:)

    ReplyDelete
  14. koszi nuca, teny hogy ki kell pihenni. a derekam meg mindig faj....

    zsi: en nem latom az email cimeket. orulok hogy tetszenek a kepeim es a blog. egyebkent hogy talaltal ram?

    ReplyDelete
  15. Blogokon keresztül. :) Blogot olvasva megnéztem kommentelők blogjait és az ott kommentelők blogjait... hát így.

    ReplyDelete
  16. Na örülök hogy jó helyetek van! Majd belejössz a vezetésbe ne aggódj! Amig te nem hánysz ha kocsiba kell ülni, addig jó vagy! :):) (én hánytam az idegtöl)
    Istenem de szép a cicátok! :)

    ReplyDelete
  17. hanytal az idegtol... nem semmi. en csak bepanikolok neha az autopalyan amikor ezerrel kell menni es van vagy hat sav es en a kozepsoben megyek, mellettem meg mindenfele autok... de miota atkoltoztunk Pentagon City-be meg nem vezettem....

    ReplyDelete