Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, September 27, 2011

Crave Cupcakes

Hetfon munka utan elmentem Houston egyik legjobb cupcake (hogy hivjak magyarul?) boltjaba ... Crave Cupcakes ...

Azert mentem, hogy vegyek egy tucatot kulonfele izekbol vegyesen. Kettot megettunk Rob-bal otthon, a tobbit bevittem a munkahelyemre... Az utobbi egy honapban sok ember segitett (nem kozvetlen kollegak, hanem mas osztalyrol levok) es szerettem volna nekik megkoszonni a segitseget.



Fantasztikus a kinalat ebben a boltban. Csak hogy nehanyat emlitsek: Red Velvet, German Chocolate, Chocolate & Cream, Strawberry, Coconut, Key Lime, Lemon stb.... nem sorolom fel az osszeset. A legjobb az egeszben hogy nagyon jol i s neznek ki a cupcake-ek.


Ezeket vettem en:







Talan mondanom sem kell, hogy nagyon megorultek a nyalanksagnak...

De hat lehet egy ilyen gyonyorusegnek ellenallni?






7 comments:

  1. Tyűha, ezeknek nagyon nehezen lehet ellenállni...

    ReplyDelete
  2. hat, igen. bar az igazat megvallva egy fel is boven eleg egyszerre....

    ReplyDelete
  3. Nekünk is cupcake délutánunk volt tegnap, sajnos hetente többször is napirenden van, Zselykit "ügyesen" rászoktattam...:) Az a szerencse, hogy felénk van mini is, pont a normál méret fele:)

    ReplyDelete
  4. Nuca: itt is van mini cupcake de az okos fejemmel a hatalmasokat vettem meg. legkozelebb majd en is a miniket fogom venni.. mert persze lesz legkozelebb.... :-)

    ReplyDelete
  5. Aki ezt a bizonyságot ma olvassa, meg kell ünnepelnie velem és családommal, mert mindenki viccként kezdett el néhány embernek, és mások azt mondták, hogy lehetetlen. A nevem jamie yannick és én vagyok az Amszterdamból, de a feleségemmel Chicago USA-ba költözöm. Boldogan házas vagyok két gyermekkel és egy gyönyörű feleséggel. Valami szörnyű történt a családomkal, elvesztettem a munkámat, és a feleségem elhagyta a házamat, mert nem tudtam jól vigyázni magamra és a családra. őt és gyermekeimet abban az időben. Kilenc évig nem sikerült feleségem támogatni, hogy gondoskodjak a gyerekekről. Megpróbálok egy tesztüzenetet küldeni a feleségemnek, de ő megállítja, hogy beszéljek vele. Megpróbálok beszélni barátjával és családjával, de még mindig tudom, hogy valaki segíthet nekem, és később elküldtem a kérést olyan sok cégnek, de még mindig ne hívj, amíg egy hűséges nap meg nem érkezik, hogy soha nem fogom elfelejteni az életemben . Amikor találkoztam egy régi barátommal, akivel minden nehézséget megmagyaráztam, és egy nagyszerű emberről beszélt, aki segített neki, hogy jó munkát vállaljon a Coca cola cégnél, és elmondta nekem, hogy ez a bűbáj, de én vagyok olyan személy, aki soha nem hisz a varázslatban, de úgy döntöttem, hogy megpróbálom, és Drosagiede utasított engem, és megmutatta nekem, mit tegyek az ebéd három napján a varázslat. Kövesem az utasításokat, és megteszem, amit kért, hogy jól tegyek. Drosagiede győződjön meg róla, hogy minden jól ment, és a feleségem újra látni fog a Drosagiede csodálatos munkája után. A feleségem ismeretlen számmal hív engem, és bocsánatot kért, és elmondta, hogy tényleg hiányzik nekem, és a gyerekeink és a feleségem hazajön. Két nap elteltével egy olyan céget küldtem, amelyet megkértem, most már az Egyesült Államokban a példamutató cégvezető vagyok. Azt tanácsolom, hogy ha bármilyen problémája van, küldjön egy üzenetet erre az e-mailre: doctorosagiede75@gmail.com vagy whatsapp +2349014523836 és megkapja a legjobb eredményt. Fogadd el magadnak a dolgokat, és elveszik tőled. A legjobbakat.

    ReplyDelete