Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Wednesday, October 5, 2011

Note to self...

Az ER bejegyzes margojara....

Mondtam tegnap este Rob-nak, hogy csakis es kizarolag akkor vigyen be megint az ER-ra, ha halalomon vagyok! Csak jonnek a szamlak megallas nelkul... pedig van biztositasom!!

$100 alapbol a helyszinen (korhazi agyon fekudve)
$307.20 CT scan
$129.30 gozom sincs mire fizettem ezt ki. Valami olyasmit magyarazott az illeto, hogy ez az osszes koltseg bizonyos szazaleka amit nem a biztosito fizet.
$122 verkep, vizelet stb... ezt kesobb nullaztattam, biztosito kifizette. De ha nem vagyok elelmes (es sokan nem azok) akkor ezt is fizettem volna.

Szoval hetente kapom az ujabb szamlakat, hogy fizessek ennek annak. Mi van azzal akinek nincs biztositasa? Az mennyit fizet?

Remelem tobb szamla nem jon, bar ebben nem vagyok biztos.... Plusz majd lesz kolonoszkopiam oktober 24-en.... kivancsi vagyok abbol mennyit all a biztosito es mennyit kell majd sajat zsebbol fizetni.

9 comments:

  1. Utazz repulon, a TSA ingyen megcsinalja :)

    Bocsanat, nem tudtam kihagyni.

    ReplyDelete
  2. szia Anna, en Galvestonbol olvaslak, csak annyit tennek hozza, hogy elore probaljatok mindig megkerdezni, van-e a biztositotokkal szerzodes, mi nagyokat szivunk itt most szules utan, pedig a BCBS egy nagy es ismert biztosito es havonta jo sokat fizetunk nekik, megis iszonyat szamlakat kaptunk egy-ket reszbeavatkozas miatt, mert pl. nem kerdeztem meg az eppen megszuletett kislanyomat ellato gyerekorvosoktol, hogy van-e az alap-ujszulott ellatasra szerzodesuk, franc se gondolta, hogy nincs.

    ReplyDelete
  3. Szia Eszter. Udv a blogon. Jartam mar Galveston-ban. Miota vagy ott? Ott voltal amikor Ike szetmosta Galveston-t?

    Nekem is nagyobb biztositom van: UH. Felhivom majd a dokimat a kolonoszkopia vegett... most csinaltam egy estimate kalkulaciot a biztosito honlapjan hogy kb mennyi lesz az onreszem es tobb szaz dollarrol van megint szo.... csak beteg ne legyen az ember mert az utolso dollart is kihuzzak a zsebebol!

    ReplyDelete
  4. szia Anna, bocs a kesoi valaszert, kozben beteg lett a nagyobbik kislanyom, korhazban is volt, most mar nagyjabol oke...amugy mi 2010 juliusaban jottunk Bp-rol, a ferjem a UTMB-n orvos-kutato. Egyebkent a sziget nem annyira gaz, mint elsore tunik, es eleg baratsagos, csaladias a hangulat. Csomo magyar van amugy.

    ReplyDelete
  5. Eszter: meg nem talalkoztam magyarokkal itt Houston-ban. egyebkent jol elvagyok. bar fotozni nem sok mindent tudok, nincs mit. egyebkent post most dolgozom egy grant submission-on a UTMB-vel :-) en a Baylor College of Medicine-nel dolgozom.

    ReplyDelete
  6. es persze lanyodnak jobbulast!! ez az elozobol lemaradt.

    ReplyDelete
  7. Koszi szepen! Nagyon szepek a kepeid, korabban is neztem mar...egyebkent itt a szigeten tobb orult magyar biologus baratunk van, akik megszallottan madarakat fotoznak (merthogy ez itten egy madarparadicsom, ugye...), kepesek napokat a foldon kuszva menni utanuk a megfelelo pillanatert:)

    ReplyDelete