Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Wednesday, August 1, 2012

Esik eso, fuj a szel

Ket hettel ezelott akartam irni ezt de valahogy nem volt idom ra szoval akkor jojjon most...

Kepzeljetek el 10 napon keresztul esett az eso! De nem am ugy hogy minden nap esett egy kis eso hanem majdnem teljesen egyfolytaban! A fold mar nem birta magaba szivni a sok vizet ... Sajnos a kis kertunk is megszenvedte. Elotte olyan szepen nott es fejlodott benne minden, de a sok viztol a paradicsom novenyek levele megbarnult es kezdett elhalni. Az eper ugyszinten. Az utobbi ket hetben mar napos volt az ido igy remelem valami eselyunk csak van termesre bar a nagyjanak biztos annyi, orulok ha par szem paradicsomunk lesz belole.

Mar tobbszor irtam arrol milyen felelmetes viharok vannak errefele (pedig meg hurrikan nem is volt miota ide koltoztunk).... Az alabbi ket kepet epp akkor keszitettem amikor egy nagy sebessegu fekete vihar volt kitoroben.

Az elso kepen meg epp vezettem hazafele ... elottem sutott a nap viszont az oldalso tukorben mar uldoztek a haragos nehez fekete felhok, dorgessel kiserelve:


Az alabbi foto pedig mar kozel hozzank keszult...


Tudom elmaradtam irassal az utobbi idoben, de valahogy nem volt idom ra... vagyis inkabb a fotokkal nem volt idom foglalkozni, valogatni oket stb. Majd jonnek azert szepen sorra.

No comments:

Post a Comment