Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, January 22, 2013

Behajtani tilos!

Ma reggel uton munkaba arra lettem figyelmes, hogy egy auto a szembejovo savban menetirannyal szemben kozlekedik! Akik otthonrol olvasnak azoknak irom, hogy itt Amerikaban ha ketiranyu uton haladsz akkor kozepen a felfestes sarga. Az azonos iranyban meno savok kozti felfestes feher. Az alabbi foton jol lathato a kettos sarga vonal szerintem :-)



Szoval az illeto szep nyugodtan vezetett tobb utcahosszon keresztul a menetirannyal szemben.  Elottem harom auto ment igy nem tudtam melle erni es radudalni hogy vegye eszre magat. Tudtam viszont hogy elobb-utobb szembe fog jonni egy auto vele es akkor mar keso lesz eszmelnie...

A pillanat nem varatott tul sokaig magara... 


A fenti kepen lathato hogy egy feher teherauto jott vele szembe. Piszok szerencseje volt viszont mert epp egy olyan keresztezodeshez ert ahol negy iranyban volt STOP tabla.... Ho"su:nk pedig bekanyarodott balra. Kivancsi lennek mit erezhetett amikor rajott milyen hosszan vezetett a rossz savban...

Egyebkent az igaz hogy ha nem vagy ismeros ezen az uton es nem figyelsz akkor konnyen elkovetheted a fenti hibat. Ugyanis a belvarosbol jovet meg egyiranyu a utca es egy ido utan atvalt ketiranyuva :-) De hat azert vannak a tablak es az utfelfestesek hogy azokra felfigyeljunk, nemde? hihi

ui: azt ne kerdezzetek hogy fotoztam a fentieket vezetes kozben... 


No comments:

Post a Comment