Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, January 6, 2013

Gyorsjelentes: betegseg es auto

Egesz mult heten beteg voltam. Nem mentem dolgozni, itthon do:glo:ttem szo szerint. Kezdodott a tudomre lerakodott cuccal es hogy nem kaptam tole levegot. Aztan atvaltott az egesz orrfolyasra, tusszogesre, kohogesre, es ami a legrosszabb volt kar es labfajasra. Na meg persze hasmenes is volt mindekozben. Lazam erdekes modon nem volt csak hoemelkedesem, pedig oszinten szolva olyan rosszul ereztem magam mintha 40 fokos lazam lett volna. Aludni negy orakat aludtam ejszaka es mindig nagyon szomjas voltam. Nem birtam eleget inni. Vegul aztan (baratok noszogatasara) penteken elmentem az orvoshoz. Azt mondta valami virusos fertozesem van, szoval nem csoda hogy ilyen rosszul ereztem magam. A hetvegen meg szinte mindket nap csak fekudtem, semmi erom sem volt. Kohogok meg mindig es jo lenne meg pihenni picit, de holnap (hetfon) reggel mar tervezek dolgozni menni. Aztan majd reggel meglatom mennyi erom lesz felkelni...

Ja, es mig el nem felejtem, szombat reggelre virradolag sajnos feltortek a Rob autojat. Most jovok ra hogy meg nem is irtam, arrol hogy Rob lecserelte a VW Jetta-jat egy Nissan Frontier truck-ra decemberben.


A merete miatt nem a garazsban tartotta hanem az utcan. Szombat reggel az alabbi kep fogadta... Betortek az anyosules melletti ablakot teljesen, es elvittek a kesztyutartoban levo GPS-t, egy vadiuj (tolem karacsonyra kapott) autogumi nyomasmero szerkezetet, a napszemuveget, es nemi apropenzt. Illetve a munkahelyi belepokartyajat! Semmi sem volt szem elott, minden a kesztyutartoban volt! Es hogy meg tobb kellemetlensegunk legyen epp esett az eso aznap este igy az ules jo vizes lett.



Hetfon reggel viszi Rob a kocsi uveget berakatni...  Egy masik auto is ugyanigy jart (a szomszedunk). Ezek utan sajnos a garazsban kell majd parkolnia az en kis Honda-m mellett. Eddig arany eletem volt mert enyem volt az egesz garazs... haha  Ez mostmar sajnos nem igy lesz.

Szoval jol kezdodott nekunk az uj ev... :-(

12 comments:

  1. Gyogyulj meg!

    Fel a fejjel, ez legyen a legnagyobb baj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. koszi ribizli. lassacskan visszanyerem az eromet.

      Delete
  2. Jobbulást neked! Sajnálom az autó gondokat. Tudom milyen kellemetlen ez. Még jó hogy komolyabb cuccot nem tartottatok a kocsiban!

    ReplyDelete
    Replies
    1. koszonom, ma mar jottem dolgozni de meg kicsit ka'ba vagyok.

      igen, probalunk semmi erteket nem tartani az autokban. a gps epp nem volt olcso de legalabb nem egy laptop erteku.

      Delete
  3. Jobbulást kívánok neked. Egyébként meg sajnálom, hogy amekiaiként, mindketten japán autóval furikáztok. Ha ott laknék biztos, hogy amerikai kocsit használnék, ezzel is támogatnám a gazdaságot. Itt Magyarországon nem tehetem meg,a magas üzemanyagárak miatt, de nálatok a benzin is olcsó ,meg az autók árai is alacsonyak, nem beszélve a munkabérek közti különbségről.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanyi, Ertem en mit irsz de had eljek a ferjem szavaival. Remelem tudsz angolul. Ha nem akkor szolj es leforditom:

      We would love to buy American cars, but when the lifespan of an American car is much shorter than a foreign car the long term benefits are better for foreign cars. American cars are not put together as well as foreign cars .. in general, foreign cars last longer and the fit & finish on the interior is better. They have been getting better lately but they are still behind.

      Basically, because the American culture is to have the newest and best of everything - car companies are constantly re-designing them on an annual basis and do not spend the time to work out all of the issues or really design the interior of the car nicely – because other people only see what is on the outside.

      With foreign cars, VW for example, they re-design every three years or so. This gives them time to engineer the next generation well and really focus on the interior because they know it will not change for a while. If they do change anything it is very minimal and will not affect the engineering of the car.

      Delete
  4. Nem tudok angolul, megpróbáltam fordítóba bemásolni, de hát ugyebár ezen az oldalon minden védve van....:-)

    ReplyDelete
  5. ok, akkor nagyjabol igy fordithato:

    szivesen vennenk mi amerikai autot, de az amerikai autok elettartalma sokkal rovidebb mint a kulfoldieke. Valamint a belter jobban meg van csinalva a kulfoldi autokon ... igy hosszabb tavon jobban megeri kulfoldi autot venni. Ugy tunik viszont mostanaban mar kezdenek javulni az amerikai autok is ilyen teren de meg nincsenek ugyanazon a szinten.

    alapjaban veve, azert van ez igy mert az amerikai kultura megkivanja hogy minden evben uj modellel jojjon ki az autos ceg. igy minden evben ujra tervezik a kocsikat nem adva eleg idot a mernokoknek arra hogy tenyleg jo es alapos munkat vegezzenek, kijavitsak a problemas reszeket illetve jobban odafigyeljenek a dizajnra. ok inkabb a kulsore ossszpontositanak.

    a kulfoldi autos cegek, mint pl a VW, tobb evente jonnek ki total uj modellel. ez eleg idot ad a mernokoknek hogy uj generaciot fejlesszenek ki es azt jol atgondolva maximalis minosegre fejlesszek mielott a piacra dobjak. foleg azert mert tudjak par evig nagy valtozast nem fognak rajta veghezvinni, max minimalisat ha szukseges.

    ennyi.

    ReplyDelete
  6. Köszönöm. Ezt így már valahol olvastam régebben. Nekem pár éve volt Ford explorerem.A magas fogyasztás (22 liter/100 km) adtam el, és azóta is visszasírja az egész család. Egyszer vezettem egy olyan kocsit, mint a férjedé, manuális váltóval.Rossz volt, gondolom automatával jobb, itthon is népszerű modell. Én rajongok az amerikai dolgokért, ezért is olvasom a blogodat.Ha lesz még rá lehetőségem biztosan amerikai kocsit fogok venni, pl. Cadillac Escalade-t. Aztán belelóg a kezem a bilibe. :-)

    ReplyDelete
  7. Egyebkent hogy hivjak otthon ezeket a nagyobb autokat? itt 'truck'-nak de magyarul nekem furanak tunik teherautonak hivni ezt. vagy igy van?

    ReplyDelete
  8. Itt pick-up-nak nevezik őket. Ezt a Nissant dízel motorral árulják és még így is sokan panaszkodnak rá, hogy 12 litert eszik.Gondolom Rob járgánya benzines és 20 liter alatt nem nagyon áll meg a fogyasztása.

    ReplyDelete
  9. autopalyan 20 merfoldet tudsz menni 1 gallon benzinnel, varosban kb 15 merfoldet.

    ReplyDelete