Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, April 13, 2013

PT-17 Stearman repulogep pilota egy napra

Szuper napunk volt ma. Meg karacsonyi ajandekkent kapott tolem Rob egy ajandekutalvanyt egy PT-17 Stearman repulore. Ez egy ketszemelyes, regi tipusu repulogep ... raadasul nyitott kabinja van :-) A Lone Star Repulogep Muzeum szervezeseben volt ez az elmeny repules. Szep napsuteses ido volt es Rob volt az elso a kalandra vagyok kozott.

Taktikai megbeszeles :-)




Utolso simitasok ... 




Izgi :-)


Indulas... (bocsi a mozgo felvetel miatt, de egy kezzel videoztam a mobilommal a masik kezzel pedig fotoztam a fenykepezovel)




Egy-ket kor utan el is tuntek vagy husz percre...







Es par foto fentrol...

Ott alltam lent a lapos epulet masik oldalan.


Galveston partjai fentrol ...



 Kilatas elore...







Epsegben megerkeztek...




Azt mondta erre akar gyujteni - P51 Mustang .... na persze!



Tavalyi ajandekakent NASCAR versenyzo lehetett egy napra az a bejegyzes ITT olvashato.


3 comments:

  1. A második fotót látván, azt hittem, hogy Las vegasban voltatok. Nem tudtam, hogy a Hotel Luxornak van egy hasonmása is. Klasszak a képek, jó kis ajándékot adtál Robnak.

    ReplyDelete
  2. az az uveg piramis egy 'aquarium' (nem tudom hogy hivjak otthon.... ) es a Moody Gardners nevu komplexum resze. http://www.moodygardens.com/attractions/

    ReplyDelete