Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Monday, September 6, 2010

Washington DC Allatkert

Egy hete vasarnap a washington-i allatkertbe latogattunk el. Tudni kell, hogy DC-ben minden muzeum es az allatkert is ingyenes!!!


Kocsival elmentunk a metrohoz (kb. 15-20 perc). En vezettem :-) Onnan metroval mentunk be DC-be (plusz kb 35 perc). Ezutan ugy dontottunk hogy elgyalogolunk ahhoz a sugaruthoz, amin az allatkert van es ott taxiba ulve meg kb 5 perc az ut. Igenam, de mire elgyalogoltunk oda addigra a sarkamat feltorte az uj sportcipom... Beerven az allatkertbe eloszor a lajharmedveket neztuk meg majd miutan ugy dontottem nem birok tovabb menni a cipomben megkerestuk a szuvenir boltot remelve, hogy lesz ott strandpapucs. Bar en ekkor mar akar mezitlab is mentem volna csak ne kelljen a cipoben lenni. Szerencsem volt mert volt strandpapucs... Persze Rob egesz ido alatt rajtam nevetett mert pandamacis a papucs, de engem nem erdekelt kulonosebben. Orultem, hogy lehetett kapni.


Elegge csalodtunk egyebkent az allatkertben. Barmelyik allatkert New York-ban jobb volt. Meg a legkisebb is! Alig lehetett allatot latni. Meg persze sok volt a latogato is. Es persze paras is volt az ido. Add ezt mind ossze...

Szoval eloszor a nagyban beharangozott un. lajharmedvet neztuk meg, majd pedig a pandat. Mindketto csak jar le es fel, es jo sokan alltak az uvet elott. Igy egy normalis kepet sem tudtam kesziteni. Az allatkert honlapjan megnezhetitek ha erdekel. A honlapon van egyebkent sok webcamera is ahol kovetni lehet az allatokat. Ez eleg erdekes.

A medven es a pandakon kivul lattunk szep madarakat is. Itt van par a kedvenceim kozul... Bar az az igazsag hogy nagyon nehez volt oket lefotozni, mert apro racsos akarmivel voltak elvalasztva....





Ennek a nagytestu kek madarnak a neve: Koronas Galamb es Uj-Ginea szigeten honos.

Ezek olyan aranyosak voltak... Az egyik ul a feszekben, a masik meg az agon mogott lentebb.

Ez a szep feher madar a Bali Myna. Indonezia Bali nevu szigeten talalhato. Sajnos mar a veszelyeztetett fajok koze tartozik.




A zsirafok es az elefantok helye epp felujitas alatt volt igy azok nem voltak epp ott. Elefantbol ennyit lattunk :-(


Ennyit lattunk aznap az allatkertben, mert mar az oroszlanokhoz es tigrisekhez nem mentunk el. Majd legkozelebb.

Hazafele lefotoztam a metromegallot. A fold alatt levo megallok egytol egyik ugyanugy neznek ki mint ezen a kepen....


Delutan Annapolis-ba mentunk el, de errol szoljon a kovetkezo beiras...

5 comments:

  1. Szépek a képek, a madár nem koronás galamb?

    ReplyDelete
  2. ja lehet az a neve. nem ismerem, csak az angol nevebol forditottam :-) koszi

    ReplyDelete
  3. Szia! Most találtam az oldaladra! Gratulálok! Én itt élek VA-ban másfél éve.. és az állatkert nekem is egy nagy csalódás volt. Alig láttunk pár állatot, és ugyan mi bejártuk az egész területet szinte a semmiért, mondhatom két napig utána alig bírtam lábra állni. Szőrnyű volt.

    ReplyDelete
  4. Szia Sziszi: na akkor orulok hogy nem csak mi lattuk ugy az allatkertet ahogy. azt hittem el lettunk kenyeztetve a new york-i allatkertekkel. koszi a hozzaszolast. hogy talaltal a blogra?

    ReplyDelete
  5. Szia!Nem, egyáltalán nem vagytok elkényeztetve a New York-i állatkertekkel :)). Nos, nekem is van egy mércém, és az Németországban a müncheni nagy állatkert.. ha arra jársz / jártok, NE hagyjátok ki!!
    Teljesen véletlenül találtam a blogodra.. Normális ismerősök és azok jó tanácsai híján - :) - interneten keresgélek, blogokban, fórumokon, stb.. sok mindent tanul illetve tud meg az ember. Így könnyebb boldogulni, sajnos nem egy hamar tanulja meg az ember egyedül az új kultúrát, lehetőségeket, mit szabad és mit nem, stb-stb.

    ReplyDelete