Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Monday, October 11, 2010

Irany a nyugati part!

Ezen a heten csak negy napot dolgozunk, mert pentektol szabin leszunk. Oktober 18-an van a hazassagi evfordulonk es ebbol kifolyolag egy kis utazgatast terveztunk be.

Ime a terv:

Pentek: Los Angeles - erkezes, Santa Monica kikoto, beach es naplemente

Szombat:
Los Angeles - buszos tura a sztarok hazaihoz (Beverly Hills), sztarok csillagai, kez es lablenyomatok, Hollywood tabla

Vasarnap:
Las Vegas - este erkezunk a 66-os uton Las Vegas-ba.. Las Vegas-i show megtekintese a Bellagio-ban: Cirque du soleil - O

Hetfo:
Las Vegas - megnezzuk a hires fo utcat (The Strip), a Louis Vuitton boltot amin Rob dolgozott meg a new york-i ceggel, Bellagio szokokut show

Kedd:
Las Vegas - Hoover gat, Petrified Forest vagy a Red Rocks

Szerda:
Grand Canyon - vezetes a sivatagon at. Elso megallo a Grand Canyon-ban a Skywalk

Csutortok:
Grand Canyon - tura a Grand Canyon-ban!!!!!!

Pentek:
repules haza

Visszuk a laptopot magunkkal igy minden este tudok majd irni ide a blogba hogy miket lattunk, es majd toltok fel egy ket kepet is.


6 comments:

  1. Jó utat! Érezzétek jól magatok! És persze Happy Anniversary! :)))

    ReplyDelete
  2. koszi.... mar jo regen nem voltunk semerre igy mar nagyon varjuk!

    ReplyDelete
  3. Semerre? Napok óta olvasgatom, milyen szép helyeken jártatok :)!
    A Grand Canyonra baromira kíváncsi vagyok, majd készíts szééééép képet róla! És el ne hidd, hogy évmilliók alatt vájta ki a folyó...
    Legjobban ezt szeretném megnézni Amerika földjéből, no meg a Sziklás hegységet cakkpakk (mit nekem ötezer kilométer).

    ReplyDelete
  4. az hogy a hetvegen egy fel napra elmegyunk itt a kozelben valahova nem jelenti hogy ki is tudunk total kapcsolni. nyaralni utoljara tavaly nyar elejen voltunk, amikor otthon jartunk. azota semmi! azota nagyon sok minden tortent es oszinten szolva rank fer a pihenes...

    persze fotozok majd ezerrel... gondolhatod, mar tiszta lazban egek. ez a het nagyon lassan telik :-)

    ReplyDelete
  5. És ráadásul repültök! Mondjuk ekkora távra mi mással mennétek.
    Szuper! Biztos lassan telik a hééééét, még mindig csak kedd van..................

    (én már két órában is kiegyeznék, mert 17 éve nem voltam sehol kettesben a férjemmel, jó mi? Nekem már Lillafüred is távol van :))), szóval én csak magamhoz viszonyítottam)

    ReplyDelete
  6. epp az a baj hogy repulunk! nem szeretem, de ilyen nagy orszagban elkerulhetetlen sajnos.

    ReplyDelete