Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, October 9, 2010

Rose River Falls, Shenandoah

Shenandoah Nemzeti Park kb 3.5 orara van tolunk. Nincs kozel, de megeri elmenni oda mert nagyon szep a parkban vegig vezeto ut. Errol mar tobbszor is irtam. Mult hetvegen viszont nem csak autoval neztuk meg, hanem turaztunk is kicsit.

Shenandoah telis tele van hosszabb-rovidebb turakkal, melyek vagy vizeshez vagy egy szep kilatohoz vezetnek.

Nem vagyunk nagy turazok, igy egy rovidebb 3.8 km-es utat neztunk ki magunknak, ami a Rose River vizeseshez vezetett. Nagyon szep idonk volt, es az ut sem tunt tul veszesnek. Kb fel ora utan megkerdeztunk ket velunk szembejovot, hogy milyen messze van meg a vizeses. A holgyek mondtak, hogy meg kb 20 perc lefele es akkor elerunk a Dark Hollow vizeseshez, de ha gondoljuk menjunk el egeszen a Rose River vizesesig es onnan a parkolohoz. Egyfajta kort bejarva. Ekkor jottunk ra, hogy nem jo uton indultunk el... :-)


A Dark Hollow vizeses nagyon szep volt, de ott sajnos nem keszitettem fotot. Utana indult lefele a tura igazan. Kis patak menten vezetett vegig az ut. Itt-ott megpihentunk elvezven a latvanyt.







Karate Kolyok ala Rob :-)







A patak vize igencsak hideg volt...



Felfele menet, kifulladva...
Vegre a Rose River vizesesnel!!! Mar azt hittuk sosem talaljuk meg.







Sztarfoto :-)
A vizesesnel elidoztunk kb 20 percet aztan felfele vettuk az iranyt. Nos, errol a felfele szakaszrol nincs igazan kepem. Csak erdo, erdo, es erdo egy oran keresztul. Jo parszor megalltunk, mert kifaradtunk es kellett erot gyujteni a folytatashoz. Raadasul koztudott hogy a Shenandoah tele van macikkal!! Gondolhatjatok, hogy en percenkent neztem korbe, hogy nincs e medve valahol a kozelunkben. Teljesen egyedul is voltunk, igy meg ilyesztobb volt... Alig vartam, hogy vegre kierjunk az erdobol.

Kierve az erdobol...
Hja es mondtam mar, hogy az elore eltervezett 3.8 km helyett, 7.4 km-t tettunk meg. En total lefaradtam, persze Rob is de neki meg haza kellett vezetni onnan 3.5 orat! Masnap ugy ereztem magam, mint akin egy tank atment... hiaba na oregszunk :-)

No comments:

Post a Comment