Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Wednesday, June 9, 2010

Mini Cooper

Nagy izgalomban telt az elmult par nap. Szombaton csak ugy kivancsisagbol elmentunk egy autokereskedesbe es ott meglattam AZ AUTOT. Rogton tudtam, hogy megtalaltam a kocsimat. Elvittuk egy teszt korre es nagyon tetszett. Negy eves es csak 9 ezer merfold van benne. Nagyon megkimelt allapotban van es sok extraval is el van latva. Ami meg csucs, hogy cabrio, azaz a teteje lenyithato :-)


Sajnos a kereskedes nem adott tul jo kamatszazalekot a hitelhez igy nem volt biztos hogy meg tudom venni. A kovetkezo par nap azzal telt, hogy a banknal jobb kamatot probaltunk elerni. Vegul tegnap sikerult igy munka utan mentunk elintezni a papirokat a kereskedesben. Elozo este persze alig birtam aludni, attol feltem valaki elviszi elolem a kocsit. Mint megtudtam nem volt alaptalan a felelmem, hisz tobben is erdeklodtek az auto irant...

Alig hiszem el, hogy elerkezett ez a nap is, hogy nekem autom van. Nem mintha nagyon akarnek vezetni, de ha mar muszaj akkor legalabb motivaljon egy ilyen szuper kis kocsi :-)

Persze az itteni szabalyozasok ertelmeben 9 honapig csak Rob-bal a kocsiban vezethetek....

6 comments:

  1. Már a házatok előtt áll? Szupi :)

    ReplyDelete
  2. igen!!! mar ott all a draga :-) vagyis most epp Rob munkahelyen a garazsban, mert reggel azzal mentunk dolgozni.

    ReplyDelete
  3. Okay...not sure what you said about the car there as I no speaky hungarian : ) but congratulations! It should be a great ride. Especially in this weather where you could wear the top down!

    ReplyDelete
  4. Thanks, Christy :-)

    Yes, to have a convertible in the summer is priceless...

    ReplyDelete