Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, August 27, 2011

Iroda kilatassal

Egy hete dolgozunk mar. Mint irtam korabbi bejegyzesekben a Houston Medical Center a vilag legnagyobb medical center-e. Hatalmas teruleten megtalalhato: tobb korhaz, egyetem, irodaepulet, kutato kozpont, konferencia epulet, konyvtar, gimnazium, osszesen kb 36 nagyobb epulet (itt a terkep amely alapjan tajekozodom a medical center-en belul). Nem veletlenul vonzza ez a hely a vilag legjobb kutatoit.

En a Feigin Center nevu epuletben vagyok a 14. emeleten. Tulajdonkeppen ez a 13. emelet de itt Amerikaban babonabol sok esetben kihagyjak a 13-as szamot mint emeletet es a 12 utan a 14. emelet jon. Jo mi? A lift gombok a tanuk ra:

Van sajat irodam. Amerikaban ez nagy szo! Itt nagyon jellemzo az un. cubicle rendszer, amikor egy legterben ul mindenki es az asztalok alacsony panelekkel vannak elkulonitve. Nalunk is van ilyen cubicle rendszer persze de en irodat kaptam. Raadasul csak a professzoroknak illetve nagyfonokoknek jar sajat iroda de a fonokom kiharcolta hogy nekem is (mint kisfonoknek) legyen irodam. hat nem rendes?

Ez en lennek:



ITT egy video az irodamrol. Persze meg nem igazan 'laktam be'....


Jobbra a St. Luke's Episcopal Korhaz tetejen van egy orvosi helikopter leszallopalya, amit latok az ablakombol.


Rob munkahelye is szuper. Az iroda hatalmas tobb szazan dolgoznak benne. Naluk cubicle rendszer van csak a nagyfonok ul irodaban. Egy nagyszabasu projektre osztottak be. Az Exxon Mobile-nak terveznek egy hatalmas teruleten 24 kulonfele epuletet (olyasmi szerintem mint a medical center ahol en dolgozom).

Ebben az epuletben dolgozik Rob:


1 comment:

  1. Ez a 13as szam erdekes dolog az biztos. Regen en is figyeltem ilyenekre es jol szorakoztam rajta,

    ReplyDelete