Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, March 20, 2012

Remiszto idojaras

Arrol mar tobbszor irtam, hogy itt az idojaras mennyire ijeszto tud lenni. Nem is tudom miert... Lenyeg, hogy ha esik akkor szakad de olyan mennyisegben es intenzitassal hogy a fold illetve a csatornak nem tudjak a vizmennyiseget elnyelni. Ebbol adodik hogy azonnal arvizhelyzet van Houston tobb pontjan. Persze ehhez meg tarsul hihetetlen hangereju dorges es csattogo villamlas is, na meg a tornado veszely....

Ma reggel nem is tudtam idoben elindulni munkaba mert oszinten bevallom feltem. Ultem az epuletunk garazsaban (a kocsiban) es vartam. Aztan mikor csillapodott vegre kimereszkedtem es nekivagtam a 3.5 merfoldes utamnak ami valoban nem sok.

Az alabbi videot ut kozben keszitettem hogy lassatok mennyire arvizesednek az utcak. Ez 30-40 perc eso utan mar igy nezett ki.




Tudom vannak itt helyek ahol meg rosszabb a helyzet es az esti hirekben biztos benne is lesz. Mi lesz itt majd ha jon a hurrikan szezon .... na attol felek rendesen. Miutan bekoltozunk az uj hazba elso dolgom lesz hogy beszerzem a tulelo felszerelest :-)

3 comments:

  1. Az ilyen árviz itt is rendszeres. De egy jó gumicsizma és egy vizálló kabát megoldja a problémát. Kocsival meg...hát lesni kell hogy tegelynél följebb ne érjen a viz, mert necces hogy megfeneklik a járgány. Párom olyankor köröz a város körül hogy melyik az az út amelyiken be tud jönni anélkül hogy ott ragadna.

    ReplyDelete
  2. mi a fene van, hogy mindehol ilyen nagy esok vannak!?

    ReplyDelete