Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, June 24, 2012

Konferencia margojara

Amikor aprilis vegen Disney World-ben voltam egy konferencian nem hazudtam am.... par hete jott egy szakmai lap amire elo vagyok fizetve es a lap kozepen levo ket oldalon van beszamolo a konferenciarol, kepekkel tuzdelve. Es persze en is ott diszelgek a bal felso kepen, mint nagy tudasu okoska haha (egyebkent a jobb alson is rajta van a fejem de csak piciben es az alabbi kepen nem kiveheto) Meg jo hogy nem az utolso napon lettem lefotozva mert akkor mar egy feher kapucnis felsoben ultem mert olyan hideg volt... na az aztan jol mutatott volna :-)

Mutattam is a fonokomnek hogy latod nem szorakozni voltam am Disney World-ben ....




2 comments:

  1. A főnököd nem mondta, hogy jó kis alibi? :)

    ReplyDelete
  2. jot nevetett es mondta hogy a bizonyitekom tokeletes :-)

    ReplyDelete