Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Friday, February 20, 2009

Burokracia megint

Mint azt mar korabban emlitettem, mara szabit vettem ki, hogy a birosagon elintezzem a nev valtoztatast. A kerelmet mar beadtam ket honapja es ma kellett bemennem a tovabbiakat intezni.

Szoval szabi kiveve, baromi hideg odakint, utazom vagy egy orat mig odaerek, fulem arcom lefagyva. Megerkezem. Kezembe nyomjak a birosagi vegzest es kerik olvassam at, hogy minden jol van e irva es ha igen, akkor itt es itt kell alairnom.

Termeszetesen semmi sincs jol!!! Uj nev: Orsolya Grove!!! De en nem ezt kertem... Visszamegyek az ablakhoz reklamalni. Mutatom, hogy en milyen nevet kervenyeztem es, hogy ok total nem azt irtak a vegzesre. Hoppa!! Ujra be kell adni a kervenyt, hivjam oket egy het mulva... Orvendek!

Elvesztegettem egy napomat a nagy semmire.

No comments:

Post a Comment