Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Friday, February 20, 2009

Latok :-)

Ezt gyorsan el kell meseljem, mert meg magam sem hiszem el...

Tegnap este szokas szerint elmentunk aludni. A szemuvegemet altalaban az ejjeli szekreny tetejere teszem, hogy keznel legyen. Hajnalban ki kellett mennem a furdoszobaba es ilyenkor nem szokasom lampat gyujtani, hogy Rob ne kelljen fel. Dolgom vegeztevel mosom a kezem - termeszetesen felhomaly a furdoszobaban - es rajovok hogy nincs rajtam a szemuvegem. Latom hogy ott van a polcon igy fel is veszem gyorsan. Gondoltam, hogy veletlenul oda tettem le korabban. Felveszem, de koszosnak tunik a lencse. Torlom a pizsiben, de meg mindig nem latok rendesen, olyan mintha zsiros lenne vagy mi. Na mindegy, almos vagyok majd reggel megnezem mi a helyzet. Visszafekszem aludni.

Ma en nem mentem dolgozni de felebredtem mikor Rob keszulodott. Szokas szerint matatok az agyban a telefonnal, beszelek Rob-bal mig o keszulodik stb. Egy ido utan megyek a furdoszobaba... ulok a wc-n a vece lecen... bambulok ... nem, nem recseg a deszka hanem feltunik valami... Nezek jobbra ... nezek balra.... te jo eg!!! LATOK!!!!! Nincs rajtam a szemuvegem es latok!!! ilyen sem fordult elo 25 eve :-)))

Aztan hirtelen raebredek, hogy nem tortent velem csoda.... a kontakt lencsemben aludtam! Ja es mellesleg ezert nem lattam hajnalban amikor felvettem a szemuvegem :-)

Szoval igy indult a mai napom... innen csak lefele ment sajnos. De azt a kovetkezo post-ban irom.

Jo hetveget mindenkinek.

4 comments:

  1. Francba, azt hittem vannak még csodák...:)

    ReplyDelete
  2. vannak ... veled megtortent, velem nem :-)

    ReplyDelete
  3. Ja, milyen szerencsés vagyok :)
    És milyen jó, hogy ezen is lehet már röhögni, nem?

    ReplyDelete
  4. de milyen jo!! orulok hogy sokkal de sokkal jobban vagy mar.

    ReplyDelete