Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, October 18, 2009

Elso hazassagi evfordulo! - 1st Wedding Anniversary

Ma van az elso hazassagi evfordulonk!!



--- OKTOBER 18 ---

Mint az az elozo beirasban olvashato en a Robnak szant ajandekot mar mult het szombaton odaadtam... Rob nagyon orult a Guy Fieri elo fozoshownak!

Tegnapra terveztunk egy jo nagy kirandulast egy 'gyemantbanyaba' es pentek este meg ugy volt, hogy az idojaras miatt nem fogunk tudni menni. Szerencsere megsem jott be az idojosok jelentese es huvos de napos ido volt igy megis el tudtunk menni.



A helyszin a Herkimer Diamond Mine volt, amely a kulonlegesen szep - majdhogynem gyemant minosegu - kristalyairol hires. Reggel hetkor indultunk. Az autout negy oras volt. A banyanal kaptunk jo nehez kalapacsokat es szemvedo felszerelest es mar mehettunk is ki kovet apritani :-) Harom kulszini fejtes volt, amelybol kettot probaltunk ki. A koveket kellett szetverni es abban megtalalni a kisebb-nagyobb kristalyokat.











Ezt a kristalyt talalta Rob csak ugy a foldon...


Ezt en kalapaltam ki egy kobol!!!



Eleinte csak aprobbakat talaltunk, de aztan en rabukkantam egy nagyobb babszem mereture. Nagy volt az orom, de mar faradtunk igencsak. Mondtam Rob-nak maszkaljon a kovek kozott hatha talal valami elkoborolt kristalyt... es mi tortent? Talalt egy nagyon szep formaju tiszta kristalyt es meg csak meg sem kellett erte tornie a kovet. Megprobalom majd beletetni egy nyaklancba.



Ket ora kemeny kotores, vizholyagok es mindenfele fajdalmak utan ugy dontottunk eleget gyotortuk magunkat. A turistahazban meg vettunk ket kis zsak asott foldet amiben mindenfele kincsekre lehet bukkanni. Adnak szitat es van egy kut ahol kimostuk a kincseket... talaltunk mindenfelet pl. kalcitot, piritot, achatot, tigrisszemet, citrin-t stb... nem tudom a tobbit leforditani magyarra.





Megebedeltunk a kozelben levo etteremben es indultunk vissza. En az ut felet ataludtam, nem is ertem Rob hogy birt hazavezetni. Olyan faradtak voltunk mire hazaertunk. Este nem kellett ringatni, hogy elaludjak az biztos.

Ma - az evfordulo napjan - Rob-tol kaptam egy ajandekot. Egy fekete-feher fotot bekeretezve. A kep a budapesti lanchidat abrazolja kivilagitva. Ezt meg a nyaron fotozta o, amikor otthon voltunk. Nagyon orultem neki. Kitettuk a nappali egyik falara.


Rob nagyon finom unnepi vacsorat keszitett: Beef Wellington, sult ujburgonyaval es brokkolival.


Ja igen, es a fincsi vacsi utan felvagtuk a mar egy eve lefagyasztott kis felso tortaemeletet!!! Kicsit megszortam csokidisszel sziv alakban es tettem ra egy gyertyat, hogy ne csak egy feher hengerrel unnepeljunk :-)



Szoval igy telt az elso evfordulonk.


3 comments:

  1. Hát ez nagyon aranyos sztori! Én teljesen azt hittem, hogy ez valami show, szétszórtak üvegköveket, oszt' túrjon a jónép! Erre igazi kristályok... (látszik, hogy nem tudok angolul, pedig megnéztem az oldalt, amit küldtél) :D
    Ide én is elmennék turkálni, csak nekem nem négy óra lenne.

    De hát minden szép és jó, Veletek az élen, ami a lényeg. A torta is kibírta, TI PEDIG LEGYETEK BOLDOGOK, MÉG INKÁBB, MINT EDDIG!

    Aztán én már itt "csendes magányomban" várom a híreket a gyermekáldásról is....
    Addig meg nosztalgiázok a régi képeitekkel

    ReplyDelete
  2. Gratulalok, es tenyleg eltelt mar egy ev???
    A kristalyt beteszik neked foglalatban valamelyik ekszeresznel, igazan nagyon szep az a nagy darab, olyan szep formaja van. A tortanak jo ize volt meg?

    ReplyDelete
  3. pzs: hat ez minden volt csak nem show :-) kokemenyen meg kellett dolgozni az eredmenyert. a tenyerem meg mindig gyogyul!!

    anita: bizony, eltelt egy ev! szalad az ido. tavaly ilyenkor epp Jamaican suttettem magam. de jo is volt. iden nem futotta egzotikus nyaralasra csak egy egynapos kotoresre :-)

    a torta meg eheto volt... kicsit nehez lett a tesztaja mar, es a kulsejen levo marcipan nem volt tul jo. de azert erdekes volt megint enni az eskuvoi tortankbol...

    Orsi

    ReplyDelete