Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, October 10, 2009

Guy Fieri Culinary Demonstration

Nem tudom mennyire ismeros az otthoniaknak a Foodnetwork tv csatorna. Mindenfele fozo show talalhato rajta. Lenyeg, hogy Rob es csaladja nagy rajongoja a csatornanak. A szakacsok igazi sztarra nottek ki magukat. Az egyik ilyen ficko Guy Fieri. A legkozkedveltebb showja a Diners, Drive-ins and Dives.



Guy Fieri tartott elo fozocske bemutatot es megleptem Rob-ot ket jeggyel a jovo hetvegen levo hazassagi evfordulonk alkalmabol. Mondanom sem kell talan, hogy nagyon orult neki!!








... with Robert Irvine





Na ki kapta el az egyik dobott sajtot? - WHO GOT THE CHEESE?


4 comments:

  1. Legalább ez igazán ötletes ajándék!
    Főzőshow... anyám... mik vannak! Mondjuk nem a prérin élek, és láttam már ilyet, csak az ötlet(ek)en nem bírok elmenni, még mindig. Minden show már itt. Nagyanyám meg jókat főzött :D, én meg az ajtóból lestem! :D

    Épp gondoltam rá, hogy lassan megehetitek a torta felső emeletét :). Ha megvan még!

    ReplyDelete
  2. nagyon jol ereztuk magunkat!!

    a torta meg megvan... a hetvegen megesszuk. remelem jo lesz :-)

    szombaton megyunk egy kristaly banyaba az evfordulo alkalmaval. mivel gyemantra nem tellik igy beerjuk kristallyal :-)

    Orsi

    ReplyDelete
  3. A kristálybányára kiváncsi vagyok, halmozz majd el információkkal!

    ReplyDelete
  4. oke. remelem nem fagyunk oda!!! jo hidegek vannak arrafele mar.

    orsi

    ReplyDelete