Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, October 31, 2009

Interju

Tegnap voltam interjun DC-ben. Elozo nap mar 9.30-kor agyban voltam, mert pentek reggel 4.50-kor csorgott az ora. Kenytelen-kelletlen hajnali otkor ki kellett kaszalodnom a jo meleg agyikobol. A vonat 7 ora utan indult a Penn Station-rol. Az ut 3 oras volt. Szerencsere tudtam kicsit aludni a vonaton, igy mire DC-be ertem, mar viszonylag pihent voltam.

A vonatallomastol metroval kellett mennem, majd onnan kb 8 perc gyalog az epuletig. Eloszor egy formanyomtatvanyt kellett kitoltenem, utana felkisertek az interjura. A holgy, akivel beszelgettem lenne a fonokom. Nagyon jol elbeszelgettunk, kb egy orat voltam bent nala. Utana atkisert ket kolleganohoz es veluk is beszelgettem. Ezt kovetoen lementem a Humanpolitika Osztalyra ahol tovabbi reszleteket tudtam meg, mint peldaul a juttatasokat es megallapodtunk a fizetesben is. Osszesen masfel orat voltam ott.

Nem akarom elkiabalni, de szerintem nagyon jok az eselyeim. Jovo het elejen hivnak majd. Ha sikerul, akkor nagy orommel fogok felmondani jelenlegi helyemen!! Decembertol pedig mar DC-ben lakunk majd.

Rob-ot a regi fonoke visszavarja Annapolis-ba. O onnan koltozott hozzam New York-ba. Szoval jovo het elejen minden kiderul. Mar nezegettunk is alberleteket az interneten. Izgi nagyon!


Ez az epulet szembol. De miutan belepsz, teljesen mas fogad mint amit varsz. Csak kivulrol regies az epulet. Belul nagyon modern!!




6 comments:

  1. Hú, csak pislogok itt, mik történnek!
    Megnéztem a térképen, 50 km Annapolis-Washingon, nem sok az? (Bár Gyula is 30 km-re dolgozik)

    Majd írj nekem részleteket is, várom a leveled!
    A mostani dolgozód nem jó? Rob mit fog csinálni? Te mit fogsz csinálni? Milyen az élet DC-ben, jobb mit NY? És ilyen hamar elköltöztök! Azta, ez izgi lesz! :)

    ReplyDelete
  2. Annyira drukkoltam! Nagyon nagyon orulok es remelem het elejen jon az a telefon, hogy udvozlunk a csapatban!

    ReplyDelete
  3. koszonom a drukkolast. mar allandoan arrol abrandozom hogy koltozunk stb... alig birok aludni az izgalomtol. remelem en kapom meg az allast. ilyen recesszioban kesz csoda allast talalni.

    pzs: a mostani helyem irto rossz. vagyis jo lenne csak mas fonok kellene es ha nem lenne mindenki lusta diszno akkor meg szeretnem is. a fonokom tiszta orult. alig varom hogy lassam a kepet amikor megmondom neki hogy elmegyek. szerintem infarktust fog kapni.

    DC talan nem annyira getto mint NYC... Viszont kell majd egy kocsit vennunk sajnos. DC es Annapolis kozott laknank feluton. Rob-bal egyutt indulnek reggel es o kirakna engem a metronal ami bevisz DC-be, o meg menne tovabb Annapolisba. Kb 45 perc az ut mindkettonknek.

    Orsi

    ReplyDelete
  4. Úgy legyen!
    Mit fogsz csinálni ott? (kérdi ezt az, aki meg se bírja jegyezni a diplomáid nevét... :D)

    A félúton lakás nem is rossz. Kis kertváros, valami? Biztos olcsóbb, mint NY...

    Na majd várom holnap a híreket!

    ReplyDelete
  5. nincs semmi. legutobbi hir hogy ellenorzik az egyetemi diplomamat es sokaig tart. irok ha van hir...

    ReplyDelete