Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, October 4, 2009

Kulinaris parti

Tegnap este ket barati par jott hozzank vendegsegbe. Mar regota terveztuk az osszejovetelt de valaki mindig elfoglalt volt. Most megis osszejott.


A vacsora nagyresze Rob altal keszitett finomsagokbol allt:
Felvezetonek kulonfele sajtokat, valamint ket fajta olivabogyobol keszitett finomsagot talaltunk fel piritott francia kenyerrel. Utana sajtos bacon-os quiche volt, majd kesobb zsalyas kolbigombocok barackos-mustaros martassal. Nyamm!! Desszertnek a Noemi altal keszitett nagyon finom epres turotorta volt. Maria is hozott hazi keszitesu finomsagokat. Jokat ettunk es beszelgettunk.
Az est fenypontja megiscsak Bailey volt, az oroszlan frizurajaval :-)


7 comments:

  1. Hát ez a macsek haláli! :) Még nekem is tetszik, pedig én csak a plüssállatokat bírom, de ez az új séró (szőr?) tényleg divatos!

    A pohármatricák mi módon készültek? Egy-egy bulin nekünk is jól jönne, mert 11 főnél pár perc után nem tudja senki, melyik volt a pohara...

    ReplyDelete
  2. a poharakon eleve rajta van az a fekete valami, ami olyasmi anyag mint a fekete tabla a suliban. arra speci kretaval kell rairni a neveket, ami vizzel lejon es ujrairhato. szerintem is nagyon otletes.

    orsi

    ReplyDelete
  3. Ilyen nekem is kell!!! De még sose láttam, majd ezentúl sasolok a katalógusokra...

    ReplyDelete
  4. megtalaltam hogy honnan vannak a poharaink:

    http://www.pier1.com/Catalog/Dining/tabid/493/List/0/CategoryID/110/level/a/ProductID/767/ProductName/Chalk-Note-Stemless-Wine-Glass/Default.aspx

    orsi

    ReplyDelete
  5. Nagyon ötletes! (sose lesz ilyenem :( )

    ReplyDelete
  6. Bailey csodas az uj frizkojaval. nem fura neki?

    ReplyDelete
  7. szerintem fura volt neki vagy egy hetig. morci is volt miatta. mostanra megbekelt vele.

    ReplyDelete