Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, April 13, 2010

Bucsu Nikitol es Marcsitol

Vasarnap Nikivel es Marcsival talalkoztam a varosban, mintegy bucsukepp hisz mar csak ket es fel het es megyunk DC-be.

Beultunk egy helyre ebedelni majd elmentunk kedvenc drogeriankba a Sephora-ba. Itt mindenfele sminket, parfumot, arckremet es egyeb szepsegapolassal kapcsolatos kutyuket lehet kapni. A legjobb az, hogy mindent ki lehet probalni :-) Persze Niki mindig mutat valamit ami szuper jo es felkelti az erdeklodesem. Ez baj, mert azt jelenti, hogy meg fogom venni... Niki a ruhakrol, ekszerekrol es piperekrol hires, Marcsi pedig annyit tud enni, hogy mas mar reg kipukkadna, de olyan szerencses, hogy semmi nem latszik rajta!

A Sephora utan atmentunk egy Starbucks-ba es ott ultunk (ok kaveztak en nem), dumcsiztunk, nevettunk es fotozkodtunk harom oran keresztul. Eszre sem vettuk, ugy elszaladt az ido.

Nikinek van egy nagyon szuper karkotoje amit mindig megcsodaltam. Most is rajta volt es a karkotore terelodott a szo. Kivancsi voltam, hogy hol tudnek egyet venni magamnak ... Szo szot kovetett es Niki, amilyen jo lelku, nekem adta a karkotot!!! Majdnem elbogtem magam, de azert sikerult tartani magam... Tenyleg nem akartam hogy nekem adja, de igy meg becsesebb hisz mindig ra fogok emlekezni amikor rajtam van, illetve arra, hogy milyen jok voltak ezek a harmasban toltott napok.

Ime par jo foto a naprol:






Itt lathato rajtam a fent emlitett karkoto...



No comments:

Post a Comment