Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Monday, April 5, 2010

Felmondtunk...

Ma mindketten felmondtunk a munkahelyunkon. Reggel ment a hasam es jo ideges voltam, de aztan eleg jol sikerult eloadni magam a fonoknek. Persze mindent Rob-ra kentem igy nem volt miert haragudjon ram. Mondjuk azert lefagyott rendesen amikor mondtam hogy aprilis vegeig vagyok. Eloszor alkudozni akar, hogy megemeli a fizumat de mondtam neki, hogy ne faradjon mert mar eldontott teny hogy koltozunk.

Ugyhogy most keresnem kell valakit magam helyett. Suru lesz ez a negy het...

2 comments:

  1. "Mindent Robra kentem" :D
    Kis cuki :)!

    A te dolgod utódot keresni???
    A lakás szép lesz, néztem a többi bejegyzést is, jó lesz!

    ReplyDelete
  2. igen, en keresgelem az utodomat es nekem kell majd interuztatni is.

    ReplyDelete