Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Wednesday, April 7, 2010

Keresem az utodom :-)

Ma megkerdezte a fonokom, hogy elvallalnam egy, hogy konzultanskent bedolgozom neki meg par honapig miutan elkoltoztunk. Oraberben fizetne.... Mondtam igen. Ez persze attol fugg, hogy talalunk e valakit amig itt vagyok meg.

Kozben mar keresem az utodomat. Feladtam ma egy hirdetest a neten:

http://newyork.craigslist.org/mnh/acc/1681061693.html

Felvettem a kapcsolatot egy masik korhaz HR-es managerevel is. Oket most zartak be es hatha van Grants Manager akit at tudnank venni.

Kozben ma kaptam egy emailt az uj helyrol. Kerdezik, hogy el tudnek e menni Philadelphia-ba jovo heten ket napra egy konferenciara. Az elnok helyettes es egy kollegano ment volna de az elobbi megsem tud menni es en mennek helyette ha tudok. Persze a fonokom kiakadt amikor emlitettem neki... Holnap reggel majd megtudom hogy dontott. De en mar eldontottem, hogy ha elenged ha nem en megyek....

No comments:

Post a Comment