Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, April 17, 2010

Philadelphia, NIH Konferencia

Szerdan munka utan mentem Philadelphia-ba az NIH Konferenciara mar az uj munkahely megbizasabol. Este kilencre ertem a hotelba es mar jo faradt voltam, igy nem mentunk le a barba mar beszelgetni Heidi-val. O az uj kollegano a GW Egyetemen. A hotel jo volt, szep es tiszta. A szobaban ket hatalmas agy volt egymagamnak. Meg elalvas elott atolvastam a ppt slide-okat a masnapi eloadasokhoz aztan lefekudtem aludni.

A Marriott Hotel

A hotel lobbija



A szobam


Masnap reggelinel osszefutottam ket mostani (nem kozvetlen) kollegaval!! Az eloadasok nemelyike kicsit unalmas volt. Heidi-vel neha osszefutottunk, leginkabb az eloadasok kozti szunetekben, ugyanis tobb eloadas is ment egyszerre (kulonbozo termekben) es mindenki arra ult be ami jobban erdekelte.

Az egyik eloadason



Ebedkor nyolcszemelyes kerekasztaloknal ultunk. Osszesen kb 500-an lehettunk. Az eloadok szet voltak szorva egy-egy kijelolt asztalnal egyesevel. Oda ultel amelyik eloadotol akartal valamit kerdezni. Heidi es en egy nagyon rendes eloado novel jottunk igy ossze, business kartyat is valtottunk. A testvere ott lakik Laurel varosaban ahova mi is koltozunk. Az ebed kozepen bemondtak, hogy negy szek alatt el van rejtve egy kis kartya. Aki szerencses es egy olyan szeken ul az menjen ki es kap ajandekot. Na ki ult az otszaz emberbol egy olyan szeken???? EN! :-) Kaptam egy 50 dollaros utalvanyt, amit a Marriott Hotel ettermeben/barjaban lehetett elkolteni.

A nyeremenyem!




Persze kaptunk ingyen kajat a konferencia szervezeseben igy plusz etelre tenyleg nem volt szuksegem... Csutortok este igy a ket mostan kollegaval iszogattunk es ettunk egy kis eloetelt a hotel barjaban, jokat nevetve (Heidi ekkor mar aludt igy o kimaradt a bulibol).

New York-i kollegakkal a hotel barjaban (Anthony es Raymond)


Csutortok este meg az iszogatas elott kimentem kicsit varost nezni, de egy oran belul visszamentem a szallodaba, mert a kornyek nem volt valami biztonsagos. Nagyon sok a hajlektalan es a gyanus lezengo alak arrafele... (pedig nem is volt meg sotet).
Polgarmesteri Hivatal

Hard Rock Cafe

Es egy kep a hotel kornyekerol... akar a 30-as evekbol is lehetne....

No comments:

Post a Comment