Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Wednesday, June 23, 2010

Blair Witch Project

Tegnap szakadt az eso este nyolc korul. Nagyon szakadt. A fakat is fujta a szel jo erovel azt hittem kidolnek. Volt ahol sikerult is a viharnak kiszakitani vagy kettetorni par fat.

Az alabbi videon a nagy szel mar alabb hagyott de a szakado esot meg latni... A masodik video keszitese kozben pedig majdnem ossze khm magam :-) Hangerot vegyetek feljebb mielott nezitek...


A videokat az erkelyen allva keszitettem. A villam nagyon kozel hozzan csaphatott be mert nagyon hangos volt... Majdnem elejtettem a fenykepezot!

2 comments:

  1. Nagyon jót röhögtem, de biztos én is összesz*rtam volna magam!

    ReplyDelete
  2. ugye milyen vicces? mi is egy orat rohogtunk rajta :-)

    ReplyDelete