Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, June 1, 2010

Benedek Farm

Vasarnap egy halaszle partira mentunk Maryland allamon belul. A Benedek Farm egy magyar ember tulajdonaban van, ahol gyerekek szoktak nyaron taborozni. Lehet lovagolni stb.


Kb fel orara van Laurel-tol. Magyarok szerveztek a halaszle partit, hat meg kell mondjam olyan is volt... Tobbre szamitottam. Termeszetesen az evesrol szolt az egesz. Azt hittem majd ott helyben tuzon fozik a halaszlevet de nem igy volt. Azt hittem lesz zsibvasar meg ilyenek, de nem volt.

Gyerekeknek volt egy kis lovaglasi lehetoseg (kantaron korbevezetve), de ennyi. Mas program nem volt. Ket dobozban volt vagy nyolc szerencsetlen nyuszi kirakva, amelyeket a gyerekek szetgyomroztak. Rossz volt nezni! Egyebkent edes nyuszik voltak. Ez peldaul meg picike volt:






A leves nem nagyon izlett Rob-eknak en meg eleve nem vagyok halaszle rajongo. Volt turosteszta, ami nekem izlett igy nem maradtam ehen. Nagy csalodottan kb ket ora ottlet utan tavoztunk.

1 comment:

  1. Jó kis "világhíres" magyar mentalitás. Az összes Nobel-díjasunk külföldön él, vajon miért?

    Zs.

    ReplyDelete