Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Wednesday, February 13, 2013

Festettem... bar ne tettem volna

Van egy hosszu lista amit Rob-nak allitottam ossze... 'teendok a hazon es korul' :-) Ebbol mindig kihuzza azt amit mar megcsinalt. Gondoltam besegitek neki mult hetvegen es kifestem a foldszinti pici furdoszobat (csak wc es mosdo van benne) amig o a haloszobahoz tartozo nagy furdoszobat festi.

Az eredmenyt alabb lathatjatok!!!




Majdnem egy egesz gallon (3.7L) festeket boritottam ki.... ment jocskan a falra belole amit gyorsan szet kellett kennem a falon mert folyt le nagy mennyisegben a foldre, illetve mint lathato a festek nagy resze a mosdoban kotott ki. Mire a felso kepet fotoztam mar a festek lefolyt a lefolyon igy nem latszik milyen sok volt.

A vicces az egesz kepben hogy a kek ragasztoszalag azert volt odateve hogy megvedje a mosdot a festektol ... haha


3 comments:

  1. Van egy vicc, amikor megkérdezi a házigazda a szobafestőt, hogy mennyiért festi ki a szobát. Azt mondja 5000. És ha segítek? Akkor 10000... Ugye érted! :-D

    ReplyDelete
  2. ez nagyon jo. koszi Sanyi. termeszetesen ertem .... :-)

    ReplyDelete
  3. A szürke két árnyalata :)

    Ne csüggedj, fog az menni - és az egyik sarok már készen van!

    ReplyDelete