Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, February 17, 2013

NBA All Star 2013 - Houston


Penteken reggel munkaba menet, utban a parkolobol az irodamba arra lettem figyelmes hogy vagy 6 ember megy elottem ill egyikuk tol valamit. Eloszor azt hittem hogy egy beteget tolnak (altalaban gyereket hisz egy gyerek korhazban voltunk). Gondoltam hogy jo sokan kiserik azt az egy szem gyereket... Meg kicsit bosszankodtam is hogy elfoglaljak az egesz folyosot en meg kesesben vagyok :-) Aztan amikor jobban megneztem a tarsasagot eszrevettem hogy az egyik ficko hihetetlenul magas, mar mar a fejevel surolja a plafont! Na ekkor esett le a tantusz hogy valoszinuleg egy NBA-s sztar es annak entourage-a megy elottem :-)  Kattintottam par kepet (titokban) majd mielott elvaltak volna utjaink odaszoltam a mellettem halado fickohoz hogy ugyan arulja mar el kit latok ... Ram nez es annyit mond: Superman.  En meg erre, hogy na jo jo biztos superman a ficko, de mi a neve. Superman. Tobbet nem szedtem ki belole.

Miutan beertem az irodamba irtam Rob-nak emailt, elkuldtem a kepet neki hogy tudja e ki ez. Azt is mondtam neki hogy en annyit tudtam meg hogy 'Superman'-t lattam... Erre o egybol irta vissza hogy az nem mas volt akkor mint Dwight Howard, aki a Los Angeles Lakers jatekosa. Mint kiderult, a ficko beceneve Superman! haha



Mindenestre szep dolog tole hogy meglatogatta a beteg kisgyerekeket es vitt nekik pluss allatokat.

A kepbol is latszik milyen magas! En kb a hata kozepeig erek :-) Ezen a kepen Kobe Brynt mellett all (bal oldalon), latszik hogy tole is magasabb.

De hogy is keveredett ez a hiresseg epp ide?..... olvass tovabb es megtudod :-)

Minden evben megrendezesre kerul a legjobb kosarlabdazok versenye azaz az NBA All Star meccs. Ez abbol all hogy a sport legjobbjait ket csapatba osszeszedik (eredeti csapattol fuggetlenul) es egymas ellen jatszanak egy meccset.

Ezeven a rendezes joga Houston-t illeti. Mar par napja a varosban vannak a szupersztarok illetve egyeb hiressegek is akik a meccset jottek nezni. A nagy (es draga) plazat es kornyeket a rendorseg lezarta tegnap este mert 'megtelt'! Nem vicc. Mindenki odament sztarnezobe mert a jatekosok twitteren irtak hogy ott vannak :-)

Tegnap (szombaton) mindefele jotekony celu versenyek voltak pl zsakolasi verseny stb. es kozvetitette a tv. A nagy nap ma van.Ma este lesz a merkozes.




No comments:

Post a Comment